Keskustelu Yleistä keskustelua

Nuuskaa Tanskasta - Nuuskaaja

Nuuskaa Tanskasta

18.6.16, 21:27
Pikkari
Aloittelija

Rekisteröitynyt 5/16
Viestejä 2


Löytyykö Tanskasta nuuska kauppoja vai saako mistään?

20.6.16, 03:36
boodomi
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 6/16
Viestejä 12


Siellä ainakin valmistetaan Islannin markkinoille sellaista tuotetta kuin Clausens's Skuggi Neftobak joka vastaa koostumukseltaan ihan ruotsalaista lössiä vaikka ilmeisesti tuo neftobak tarkoittaa jotakin nenänuuskaa tai sinnepäin. Itse sain tuota kaverilta Islannin tuliaisina yhden rasian ja lisäsin tipan vettä ja pystyi ihan käsi muovaamaan kuin lössiä. Luulisin että kun Tanskassa valmistettua että sitä sielläkin sitten myydään. Islannissakin ilmeisesti tuota käytetään kuten ruotsalaista nuuskaa mutta ilmeisesti lain takia myydään nenänuuskana. Todella vahvan hajuista, makuista ja todennäköisesti aika korkea nikotiinipitoisuus. Ei mitään hirveän makuista mutta ei hyvääkään. Hieman tunkkainen maku, mutta kyllä mä tota pyörittelin huuleen kun muut lössit pääsivät loppumaan. Kiekossa ei lue mitään muuta kuin tuo nimi minkä lihavoin ja klassiskt eli ilmeisesti maustamaton. Mitään tietoja painon (34gr) lisäksi ei ole paitsi että valmistettu Tanskassa. Ei edes valmistus/parasta ennen päivämäärää.

20.6.16, 10:19
kuhakeijo
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 6/16
Viestejä 23


Kirjoittaja: Pikkari
Löytyykö Tanskasta nuuska kauppoja vai saako mistään?

Nuuskan myynti Tanskassa ja muissakin EU-maissa, lukuunottamatta Ruotsia, on kielletty! Tanskassa myydään käsittääkseni edelleen, vastoin EU-lainsäädäntöä, lössiä ainakin jossain määrin. Tästä maa on saanut sapiskaa useita kertoja EU:lta.

offtopic: V2 Tobacco on tanskalainen nuuskan valmistaja.


17.7.16, 16:26
Pona
Aloittelija

Rekisteröitynyt 7/16
Viestejä 2


itse ostan nuuskani tanskasta kun tulee käytyä usein. sitä löytyy lähes jokaisesta 7elevenistä ja lentokentän tax freestä. hinta 175 kruunua 5 kiekkoa eli noin 5 euroo kiekko. ink merkkiä joka paikassa, mutta myös offroadia ja thunderia löytyy. löysää en oo nähny kuin kerran.

1.9.16, 12:56
Tonttuman
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 4/15
Viestejä 30


Tulipa tuossa käytyä Tanskassa reissu, ja 7eleveninstä tosiaan löytyi ainakin Thunderia ja jotain muita tuntemattomampia. Nösset on lainsäädännön takia nimetty "Chewing bags". Mutta eipä kannata hämääntyä moisesta, ihan perus pussia ovat. Lentokentän tax freestä löytyi ainoastaan Ink -merkkistä (jälleen chewing bags), vaikka nettisivuilla kovasti oli valikoimassa laajuutta. Hinnat ovat melko suolaisia verrattuna Ruotsiin. Herningin 7elevenissä Thunder taisi olla 39kr/kiekko ja Ink oli Köpiksen lentokentällä 199kr/5kiekkoa. Löysää en nähnyt missään. Joten siis jos Kööpenhaminassa pyörähtää ja on aikaa, niin ennemmin kannattaa käydä junalla Malmön puolella hakemassa nösset. Siellä on muutamakin tupakkakauppa jotka myyvät nuuskaa suurinpiirtein samoihin hintoihin mitä haaparannan kaupat. Junalipun kanssakin taitaa tulla halvemmaksi kuin Tanskasta ostamalla...

12.11.17, 15:44
nuuskakiekko
Aloittelija

Rekisteröitynyt 3/17
Viestejä 2


Eikös se ollut että Ruotsilla on poikkeuslupa myydä/valmistaa nuuskaa ja tanskassa saa vain myydä/valmistaa lössiä? Itse ainakin kuulin että lös on siellä laillista mutta pussinuuska ei.

26.11.17, 13:24
Tonttuman
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 4/15
Viestejä 30


Kirjoittaja: nuuskakiekko
Eikös se ollut että Ruotsilla on poikkeuslupa myydä/valmistaa nuuskaa ja tanskassa saa vain myydä/valmistaa lössiä? Itse ainakin kuulin että lös on siellä laillista mutta pussinuuska ei.


Kyllä siellä pussia on myynnissä mutta tosiaan chewing bags nimellä. Kiertävät sillä lainsäädäntöä kun se ei silloin virallisesti ole pussinuuskaa vaan purutupakkaa, vähän paksumpi pussi niissä. Ruotsi taitaa olla ainut jolla on poikkeuslupa nuuskan myyntiin.


Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.