Keskustelu Yleisesti nuuskasta

Mitä porukka on mieltä odenseista? - Nuuskaaja

Mitä porukka on mieltä odenseista?

3.12.15, 19:05
Snusfani
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 11/15
Viestejä 26


Juu eli siis tällänen kyssäri tuli mieleen kun nämä kyseiset GN tuoteet niin kovasti jakavat mielipiteitä. Itse kovana SM tuotteiden ystävänä pidän etenkin extremejä kyllä liian vahvoina enkä pidä ideasta nostaa toleja nikotiinin suhteen. Joskus vuosi sitten tuli tuota extreme cold white dry vedettyä lähemmäs 6 tornia putkeen kun ei muuta ollut tarjolla joten näin ollen jäi kyllä jos ei nyt pysyvät niin ainakin moni vuotiset traumat coldia ja muita halppis minttuja kohtaan. Mutta tänään tuli kaverin tarjoamana uusi tuttavuus vastaan odensin extreme white dry wintergreen. Hetken epäröityäni iskin säkin kuitenkin huuleen vaikka onkin paljon nikotiinia niin on silti ihan mukava kokemus. Entäpä muitten mieli piteet kyseisistä tuotteista?

4.12.15, 19:25
urpo666
Aloittelija

Rekisteröitynyt 12/15
Viestejä 3


Helvetin hyvää.

4.12.15, 23:47

Jerppv
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 7/15
Viestejä 18


*kohta _oikeat_ nuuskaajat tulevat ja sanovat mielipiteensä. Brace yourselves Oden's jonnet! Täälläkin yksi teistä :"D

5.12.15, 03:12

Rödarööri
Ylijumala

Rekisteröitynyt 1/14
Viestejä 365


GN nuuskista ainoa hyvä jota olen maistanut on lenny.



Miksi mun pitiki valita näin huono nimi...
28.8.16, 00:32
baze84
Aloittelija

Rekisteröitynyt 2/14
Viestejä 8


Ei ikinä enää. Ostin tolpan oliskohan ollu Odens extreme lös. Oon pussejakin kokeillut.
Kaikki joutais suoraan roskiin. Kaukana laatu nuuskasta noi Gn tuotteet. Lennyä en ole kokeillut joten siitä en osaa sanoa.


31.8.16, 10:32
roppen
Aloittelija

Rekisteröitynyt 8/16
Viestejä 2


odens on niim perkeleen hyvää! en ymmärrä miksi sitä dissataan.

14.10.16, 20:56
SMuikkune
Aloittelija

Rekisteröitynyt 10/16
Viestejä 3


Onhan se nyt ihan hirveetä kuraa, varsinkin just nää Jonnejen suosimat Extreme Coldit sun muut :D

18.10.16, 01:57
Steel
Aloittelija

Rekisteröitynyt 10/16
Viestejä 1


Denssit on kyl ihan jees, ku niis on 22 mg nikotiinii mut se haju ku avaa kiekon nii on vaa oksettava

18.10.16, 19:56
Bissetonttu
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 7/15
Viestejä 13


Oden's Cold Dryn haju on kuvottavin kaikista tähän asti kokeilimista nuuskista, ja makukin aika pohjanoteeraus. Mut siinä ne ainoot miinukset sit onkin. Mukava käyttää esim töissä kun ei ala vuotaa kun vasta 45min tienoilla, pärinä kerroin sekä nikotiinin määrä 5/5. 3-4 vuotta tullut käytettyä pelkkiä odenseja ja diggaan edelleen. Nyt kun laivoiltakin saa tuoda sen 10 tornia ni naattia naattia

18.10.16, 20:28
Nutukunkku
Aloittelija

Rekisteröitynyt 9/16
Viestejä 8


Odens ja offroad on kaameinta kuraa mitä maailmasta löytyy. Ei mitään hyvää sanottavaa keksi noista hammastahnapaskoista.

Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.