Keskustelu Yleisesti nuuskasta

Mitä porukka on mieltä odenseista? - Nuuskaaja

Mitä porukka on mieltä odenseista?

9.8.19, 13:08
Pellegrino
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/15
Viestejä 8


Menee paremman puutteessa. Odens on vähän sellainen hätävaramerkki, jos muutakaan ei ole tarjolla.

28.8.19, 12:35

NuuskaHakuri
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 6/18
Viestejä 37


No joskus jos haluan saada hyvän ja rennon olon niin on Odenssin aika. Tosin ei se enään heitä mutta välillä tulee rento olo.....

10.9.19, 15:33
timosuoyrjö
Aloittelija

Rekisteröitynyt 11/18
Viestejä 3


Nuuskanhan ei ole tarkoitus sätiä sen enempää kuin tupakkakaan, pelkästään poistaa niksat. Tämän lisäksi kun vielä tähän jätteeseen on lisätty muurahaishappoa, puolityhjät säkit osin täytteenä tupakan tyylistä sahanpurua ja uutteena valutettu sekaan nikotiini + korkea nikotiinimäärä niin miksi totuttaa kehoaan siihen? Ei tällä ole oikean nuuskan kanssa mitään tekemistä, eikai tätä myydä muualle kuin Suomeen.

6.11.19, 20:53
Joonas666
Aloittelija

Rekisteröitynyt 11/19
Viestejä 6


Itse käytin tätä aikoinaan vuoden verran ja kohtuu tiuhaan tahtiin. Oli pakko lopettaa kun silmiä kirveli ja tuli järkyttävä silmätulehdus. Kusella käydessäkin säti veitikkaa niin jännästi, että oli pakko käydä sukupuolitautitesteissä :D Olikin vain odensia... Tosi tarina, eikä yhtään liioiteltu.

6.11.19, 20:59
Joonas666
Aloittelija

Rekisteröitynyt 11/19
Viestejä 6


Niin joo ja vaikka vuosia olin perusnuuskaa käyttänyt, niin eka pussi tätä huuleen ja meinasi taju lähteä kun hyppäsin auton puikkoihin. Ei ehkä se fiilis mitä itse olen nuuskalta hakenut.

Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.