Keskustelu Yleisesti nuuskasta

Vahvat pussinuuskat - Nuuskaaja

Vahvat pussinuuskat

12.11.16, 11:53
Mikelson98
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 11/16
Viestejä 14


Mitä mieltä porukka on esimerkiksi Siberiasta, ja tuosta offroadin uutuusnuuskasta, artic powerista. Siinähän 45mg/g nikotiinia. Nuo ihan överiin vedetyt nikotiinipitoisuudet on kyllä aika myrkkyä pidemmän päälle. Nousee tolet pilviin ja sen jälkeen ei enää extra strongitkaan tunnu missään. Välillä kun lyö vahvaa pussia niin tulee hyvä olo, mutta ei jokapäiväiseen käyttöön.

23.11.16, 22:46
SNRG
Aloittelija

Rekisteröitynyt 11/16
Viestejä 6


Itse olen pilannut itseni odensilla ja sanon sitä usein muille että ei kannata koska ei pysty muuta enää kayttämään sen jälkeen. Toleranssi on pilvissä ja alle 20mg ei vaan tunnu enää missään. Ei kannata

2.12.16, 12:53
Snubie
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 11/16
Viestejä 31


Itse sain kanssa tiputettua nuuska tolet alas kun olin pakon edessä tarjonnan puuttelisuuden vuoksi odens kuurilla melkeen puol vuotta. Lähin sitten laivalle puolen vuoden jälkeen ja pidin parin päivän tauon. Nii johan maitto normi götiksen pussi kun astelin kitkuisena ja vapisevin käsin nuuska kaapille hakemaan kiekkoa. Tästä on nyt reilu vuosi kertaakaan en ole sen jälkeen odensseihin tai vastaaviin koskenut enkä koskekkaan. Pysyn tuotteissa joiden nikotiini määrä on max 14mg/g nykyään.

14.10.18, 13:40
Nexa
Aloittelija

Rekisteröitynyt 9/18
Viestejä 4


Tulempas nyt viellä tännekkin huutelees kun vahvemmat pussit kiinnostaa. Toivon myös hiukan teidän apuja/mielipiteitä/ehdotuksia mitkä voisi olla itselle sopivia.
Arvosteluita en viiti hirveemmin lukea koska tuntuu et suurim osa on nassikoiden pärinä postauksia.

Nikotiini arvot 15-23mg.


Odens cd arkikäytössä thunder frostedin kanssa.

Olis tarkoitus seuraavalla vene reissulla järjestää testiä varten mm.
General G3 slim extra strong
General Onyx


14.10.18, 15:18
idänmies
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 1/18
Viestejä 41


Kirjoittaja: Nexa
Tulempas nyt viellä tännekkin huutelees kun vahvemmat pussit kiinnostaa. Toivon myös hiukan teidän apuja/mielipiteitä/ehdotuksia mitkä voisi olla itselle sopivia.
Arvosteluita en viiti hirveemmin lukea koska tuntuu et suurim osa on nassikoiden pärinä postauksia.

Nikotiini arvot 15-23mg.


Odens cd arkikäytössä thunder frostedin kanssa.

Olis tarkoitus seuraavalla vene reissulla järjestää testiä varten mm.
General G3 slim extra strong
General Onyx
General Onyx on hyvää, mut kovin mietoa sun makuun. Noin 11mg pussissa. Swedish Matchin G3 ja The Lab - sarjoista löytyy kyl hyviä vaihtoehtoja tohon 15-23mg kastiin.

Jakobssonin strong-sarjan tuotteita kannattaa myös kokeilla. Ovat melko herkullisen makuisia ja vahvoja.

Skruf:n extra stark ja ultra stark sarja kannattaa myös läpikäydä!


14.10.18, 15:37
Nexa
Aloittelija

Rekisteröitynyt 9/18
Viestejä 4


Kiitos vastauksesta!
Otan kommentistasi oppia!

Pitänee kirjaa ylös mikäli laivalta sattus löytymään.


Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.