Keskustelu Välineistö

Mieto pussinuuska - Nuuskaaja

Mieto pussinuuska

20.11.17, 07:57
Tems
Aloittelija

Rekisteröitynyt 11/17
Viestejä 2


Nyt suosituksia tulemaan! Haussa olisi pussinuuska jossa alle 15mg niksat, olisi tarpeeksi laadukasta, että voi käyttää ilman vitutusta ja ikenien sulamista paskan laadun takia jne.
Olen vasta nuuskaamisen maailmaan astunut joten apu tulee tarpeeseen. Nuuskausta aloittelin Odensilla ja hyi saatana mitä tavaraa, toimii hyvin mutta ei tunnu kivalta ja maku on paska. Ja niksat todellakin liian korkeat tupakointia lopettavalle. Odensia tuli muutama torni käytettyä mutta nyt ajattelin että ruvetaan kokeilemaan jotain mahdollisesti parempaa ja samalla laskemaan niitä niksoja.

Ostin kiekon jtn LD merkkistä. Niksat ihan kohdillaan (8mg) mutta pussit ehkä vähän kuivahkoja.....en tiedä....kyllä tätä mieluusti lisää ostais silti odenssin sijaan. Maku ihan OK. Plussaa myös siitä että tässä on pusseja vähän enemmän.


4.12.17, 16:45
Snappe
Aloittelija

Rekisteröitynyt 11/17
Viestejä 2


General classic portion ja göteborgs rapé, ovat minulla ainakin toimineet, lopettanut polttamisen näiden avulla, jo 5 viikkoa ilman. Nämä eivät kuluta ikeniä juuri lainkaan, eikä ''poraa'' ollenkaan.

19.12.17, 15:21

Rödarööri
Ylijumala

Rekisteröitynyt 1/14
Viestejä 365


Smålandsin pussi on edullista ja laadukasta. Samalta tehtaalta knoxin kanssa, ompi vain halvempi versio knoxista


Miksi mun pitiki valita näin huono nimi...
Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.