Keskustelu Yleistä keskustelua

Hinnaston päivitys?!? - Nuuskaaja

Hinnaston päivitys?!?

30.11.15, 23:15
Ak5u
Aloittelija

Rekisteröitynyt 11/15
Viestejä 3


Oon jonkin verran selaillut sivustoa ja hinnastothan on aivan viturallaan... Saataisiinko porukalla aikaan ainakin noiden perusnuuskien hinnat olis oikein?!? Päivittääkö kukaan koskaan noita hinnastoja?

1.12.15, 00:01

Rödarööri
Ylijumala

Rekisteröitynyt 1/14
Viestejä 365


Niinhän ne tahtoo olla juu. Mutta kokoajan niitä saisi olla päivittelemässä. Meinaan kun hinnat ja kurssi vaihtelee kokoajan.
Mun mielestä olisi järkevää jaotella vaikka kolmeen ryhmään nuuskat tällä sivulla. Halvat,keskihintaiset ja kalliit. Näin siis pusseissa ja lösseissä omiin kategorioihin. Esim lösseissä halvat olisivat 2-3e. Keskihintaiset 3-4,5e. Ja kalliit siitä ylöspäin.
Pari muutaman vuotta nuuskanneena oppii tuntemaan hinnastoa "sinnepäin" kyllä odenssit on aina halpoja ja SM lössit kalliita. Se että maksaako se kiekko 3,05 vai 3,15e. Ei ole ainaakaan itselle merkitystä. Ei tällä sivulla eikä kaupassa.



Miksi mun pitiki valita näin huono nimi...
1.12.15, 20:19

Nuuskaaja
Nuuskaaja.com

Rekisteröitynyt 12/13
Viestejä 143


Nuuskia on jo lähes 300 niin ei ihan joka kuukausi kehtaa päivittää hintoja. Oman kokemukseni perusteella hinnat heittävät maksimissaan muutaman euron, en tosin tiedä noista halvimmista.

Nuuskiin voisi tietysti lisätä jonkun "Päivitä hinta" -napin, mutta moniko sitä käyttäisi?

Kirjoittaja: Rödarööri
Mun mielestä olisi järkevää jaotella vaikka kolmeen ryhmään nuuskat tällä sivulla. Halvat,keskihintaiset ja kalliit.

Hyvä idea!



Ilmoita puuttuva nuuska | Kehitysideoita?
22.1.16, 14:41
jiffi
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/16
Viestejä 1


Jos ne ois vaan ruotsin kruunuina, ni jokainen voi itse käyttää "muuntajia" muuntaakseen ne euroiks...

26.1.16, 16:20

Nuuskaaja
Nuuskaaja.com

Rekisteröitynyt 12/13
Viestejä 143


Kirjoittaja: jiffi
Jos ne ois vaan ruotsin kruunuina, ni jokainen voi itse käyttää "muuntajia" muuntaakseen ne euroiks...

Hinnat on tietokannassa kruunuina ja ne muunnetaan kurssin mukaan automaattisesti euroiksi.



Ilmoita puuttuva nuuska | Kehitysideoita?
Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.