Keskustelu Yleistä keskustelua

Nuuskan tilaus netistä - Nuuskaaja

Nuuskan tilaus netistä

19.4.20, 19:49
sepi79
Aloittelija

Rekisteröitynyt 11/19
Viestejä 7


Onlinekiosken.se kuulemma toimittaa myös suomen puolelle nuuskaa. En ole itse kokeillut enkä varmaan tule kokeilemaankaan. Laitontahan se luonnollisesti on ja linnareissu siitä suomessa kuitenkin tulee.

20.4.20, 09:11

Jarspa
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 8/19
Viestejä 31


Kirjoittaja: sepi79
Onlinekiosken.se kuulemma toimittaa myös suomen puolelle nuuskaa. En ole itse kokeillut enkä varmaan tule kokeilemaankaan. Laitontahan se luonnollisesti on ja linnareissu siitä suomessa kuitenkin tulee.


Onko kellään kokemuksia? Näyttäisivät tosiaan toimittavan Suomeen. Toki ihan säkästä kiinni tuleeko läpi. Muutama kiekko ehkä, jos paketti ei nyt ihan nuuska purkin muotoinen.



Göteborgs rape
20.4.20, 11:38
sepi79
Aloittelija

Rekisteröitynyt 11/19
Viestejä 7


Kirjoittaja: Jarspa
Onko kellään kokemuksia? Näyttäisivät tosiaan toimittavan Suomeen. Toki ihan säkästä kiinni tuleeko läpi. Muutama kiekko ehkä, jos paketti ei nyt ihan nuuska purkin muotoinen.


Ihan suomalaiselta tyypiltä sain vinkin ja hän ainakin oli tilaillut tuolta jo ennen rajojen sulkemista ihan onnistuneesti. Viimeksi kertoi tilanneensa 4 tornia ja kuulemma vain kerran oli tulli napannut nuuskat paketista.

Mitä seurauksia siitä tulee joa vaikkapa tornin tai kaksi tilaa ja tulli löytää ne?


22.4.20, 01:47
mikisteri
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/20
Viestejä 9


Moro, laitoin juuri tilauksen tonne onlinekioskeniin. Tilasin 5+5 purkki. Hillot lähti tililtä heti ja sähköpostiin kolahti tilausvahvistus. Myös kuitti missä eriteltynä alvi ( moms).
Nyt vaan odotellaan jääkö tulliin vai ei. Ainoo mikä jäi vähän epäselväksi että mikä firma tilauksen toimittaa? Postnord? Vai joku muu?

Toimitusaika näytti tommosta ->

(Living outside Sweden? Delivery time is 3-11 days.)

Toivottavasti toimii! Jos niin hienosti käy että tulee perille niin olen vakioasiakas. Hinnatkin ok. Toimitusmaksu 160sek.

Jos jollain kokemusta tosta niin kertokaa ystävällisesti!

Kiitos.


22.4.20, 12:36

Jarspa
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 8/19
Viestejä 31


Kirjoittaja: mikisteri
Moro, laitoin juuri tilauksen tonne onlinekioskeniin. Tilasin 5+5 purkki. Hillot lähti tililtä heti ja sähköpostiin kolahti tilausvahvistus. Myös kuitti missä eriteltynä alvi ( moms).
Nyt vaan odotellaan jääkö tulliin vai ei. Ainoo mikä jäi vähän epäselväksi että mikä firma tilauksen toimittaa? Postnord? Vai joku muu?

Toimitusaika näytti tommosta ->

(Living outside Sweden? Delivery time is 3-11 days.)

Toivottavasti toimii! Jos niin hienosti käy että tulee perille niin olen vakioasiakas. Hinnatkin ok. Toimitusmaksu 160sek.

Jos jollain kokemusta tosta niin kertokaa ystävällisesti!

Kiitos.


Kerro ihmeessä miten käy. Joku pieni testierä täälläkin suunnitteilla.



Göteborgs rape
22.4.20, 16:54
mikisteri
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/20
Viestejä 9


juu ilmottelen miten etenee!

23.4.20, 08:19
jussi_85
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/20
Viestejä 1


Kysyin eilen tullista, että mitä se laki nyt sanoo näiden nikotiinipussien (ei sisällä tupakkaa) suhteen. Vastaus oli, että: " Suomen tupakkalaki kieltää tupakkatuotteiden nettitilaamisen. Nikotiinia sisältävät tuotteet lasketaan tupakkatuotteiksi "

Eli ton mukaan niitäkään ei siis saisi tilata. Eipä taida viitsiä ottaa riskiä, että jää tullin haaviin. Poltellaan röökiä sitten vaikka


23.4.20, 09:31
NUUSKAAH
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/20
Viestejä 1


Kyl jos nuuskaa alkaa netistä ostaan nii tulliin kyllä todennäkösesti jää.

23.4.20, 17:15
mikisteri
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/20
Viestejä 9


Tulikin mieleen että ei parane kirjotella enään tänne tai mihinkään foorumeille mitään infoja jos löytyy paikka mikä toimittaa suomeen netin kautta nuuskaa! Tullin ukot ym näitäkin lukee ja seurailee ja todennäkösemmin jää purkit haaviin. Tosin jos multa nyt sattuu yksi testi pötkö jäämään niin siinähän jää sitten. Tuskin siitä mitään sen kummempaa rangaistusta tulee ja jos sattuu tuleen niin muutan ruotsiin :)))

24.4.20, 16:12
Nuuskapeke88
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/20
Viestejä 1


Tarkkaan syynävät nyt ruotsin ja israelin postia mitä oon kuullu. Jos on tuttuja ruotsissa käskee lähettää, paremmin tulee ku nettikaupan tavarat, kokemusta on. Oon myös miettiny sitäki syynääkö ne niitä jo ruottin puolella. Ruottihan sai EU:lta kuraa niskaan kun ei oo hoitanu nuuskapolitiikkaansa riittävän hyvin.

2013 tilailin mrsnuff.com
Cool Lip hyvä nuuska, ei oo pakattu purkkiin. Pieniä eriä tilailin pitkän aikaa, ei koskaan ollut ongelmaa. Purkkikaupalla ei missään nimessä kannata tilata, kylkeen ehkä 1 tai 2 purkkia. Näyttääs olevan Brittiläinen kauppa.


Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.