Keskustelu Yleistä keskustelua

Tukholma hinnat ja saatavuus - Nuuskaaja

Tukholma hinnat ja saatavuus

3.6.18, 20:51
Zinff
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 5/18
Viestejä 11


Lähden ensiviikolla Tukholmaan ja ajatuksena ostaa tolppa prima flinttia ja Skurffin srark lössiä. Lisäksi muutaman kepakon pussia mm. Kaptenia. Tietääkö kukaan, löytyykö kaikki yksien ovien takaa, kuten esim. Kungstobakista ? Serkkuni mukaan (asuu stokiksessa) kungstopakoa halvempaa kauppaa ei ole. Näänhän itse kyllä paikanpäällä mitä siellä on, mutta teen jo ostoslistaa ennakkoon ja säästän perheen voimavaroja sitten muuhun turhakkeeseen..
Yt. Zinff


4.6.18, 10:43
Snuff
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 4/15
Viestejä 35


Kungstobakista löyty kapteenia minttuna ja prima finttiä viimeksi kun itse kävin. Hyvät valikoimat on ja olen löytänyt yleensä kaiken tarvitsevani.

4.6.18, 14:16
Zinff
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 5/18
Viestejä 11


Kirjoittaja: Snuff
Kungstobakista löyty kapteenia minttuna ja prima finttiä viimeksi kun itse kävin. Hyvät valikoimat on ja olen löytänyt yleensä kaiken tarvitsevani.



Tuhannet kiitokset !


8.6.18, 12:04
Zinff
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 5/18
Viestejä 11


Kirjoittaja: Zinff
Kirjoittaja: Snuff
Kungstobakista löyty kapteenia minttuna ja prima finttiä viimeksi kun itse kävin. Hyvät valikoimat on ja olen löytänyt yleensä kaiken tarvitsevani.



Tuhannet kiitokset !


Kyllähän sieltä kaikkea ja kaikki löytyi. Suuri valikoima ja hyvä palvelu ! Suosittelen. Hintoja : Skruf stark lös ja Prima flint 530kr/torni. kaptenit muistaakseni 230kr torni.


Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.