Keskustelu Yleistä keskustelua

Nikotiininuuskaa - Nuuskaaja

Nikotiininuuskaa

25.2.22, 23:34

Rödarööri
Ylijumala

Rekisteröitynyt 1/14
Viestejä 365


Kirjoittaja: Nuuskake
Onkos kukaan näitä nikotiininuuskia kokeillut? Eli Dope tai Snatch olisi harkinnassa mitä tekisi mieli kokeilla.

Volt on swedish matchin tekemää ja mielestäni laadukkain muutenkin näistä kaikista mitä olen kokeillut. Ei ole niin makeaa kuin monet.
Toinen perusvarma ja halvinkin kait on snatch mutta se ei tunnu missään kyllä ja liian pitkät pussit :D
Killa on sitten sellaista että menee ikenet. Tuntuuhan se juu, mutta suu kipiänä saapi olla.



Miksi mun pitiki valita näin huono nimi...
6.3.22, 23:23
petteri77
Aloittelija

Rekisteröitynyt 3/22
Viestejä 1


Tuli tömättyä tälläsee vahvoja nikotiinipusseja myyvää firmaa kun https://snuush.com/ Ootteko tilannu täältä? Ainakin Ylilaudalla oli jutu tästä kuvakaappauksien kanssa. Että noilla on kideottu tohon lääkäripalvelu joka sit kirjottaa reseptin noihin vahvoihin pusseihin. Mielenkiintonen juttu - pitää varmaa itekki laittaa tilauskeen.

18.6.22, 09:58
Dullehuuli
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 7/17
Viestejä 32


Olen testannut Valon, Saltin, Icen, Dopen, Pazin, Stockholmin, Klintin, Zynin ja toki Zonnicin. Ja useimmista merkeistä vielä monta eri makua. Reilut pari vuotta tuli noilla sinniteltyä piiiiitkän Genu ES kuurin jälkeen. No, juuri mitään hyvää sanottavaa noista ei jäänyt. Purkki meni päivässä ja silti lievät niksat koko ajan. Valosta meni huulikin aivan ruvelle. Noilla 4 mg säkeillä pärjäsi siis melko kehnosti, vaikka kahta pidin yhtä aikaa koko ajan suussa.

Haaparannassa tuli poikettua viime viikolla ja vanhojen aikojen muistoksi ostin Kaliberin valkoista yhden tornin. Valitsin mahdollisimman paskan nuuskan, ettei turhan paljon tornin loputtua harmittaisi. Ensimmäinen purkki kesti kolme päivää, eka pussi jopa hieman säti ja maku oli suorastaan taivaallinen. Hintakin oli 14 euroa, ei 40-60 euroa, kuten noilla paskatorneilla.

Kunhan tuo torni tuosta loppuu, voin sanoa, että siirtyminen paskapusseihin tulee vituttamaan aivan sairaasti. Kaliber on 5/5 tuote nikotiinipusseihin verrattuna.


Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.