Keskustelu Yleisesti nuuskasta

Nuuskaprojekteja - Nuuskaaja

Nuuskaprojekteja

22.1.17, 20:00
KuntaKinte
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/17
Viestejä 4


Postaan tämän linkin tännekin, ylläpito voi poistaa jos väärä paikka.

--

Tervehdys fellow-nuuskaajat! Tuonne faassebyykin puolelle kerään nyt kevään ja tulevan kesän mittaan tupakan kasvatukseen ja ennen kaikkea nuuskan kotivalmistukseen liittyviä projekteja: https://www.facebook.com/kessujanuuska/Tervetuloa tutustumaan ja kommentoimaan. Uusin talvinuuskaprojekti juuri työn alla.

T: Mikko a.k.a. KuntaKinte


22.1.17, 21:46
snusrock
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/17
Viestejä 4


Tuopa onkin hyvän oloinen juttu. Itselläkin siemenet tulevaa kesää varten jo tilattuina ja omaa nuuskaa on tullut tehtyä muutama satsi erilaisista tupakoista tässä talven aikana.
Sellaista kysyisin, että mitä olet käyttänyt sihtinä? Mulla tavallinen taloussihti ja se on hieman liian suurireikäinen, mutta en ole oikein keksinyt parempaakaan. Teesihdit ovat hiukan liian pieniä kooltaan, vaikka ovatkin pienempisilmäisiä, mutta parempi pitäisi tosiaan jostain löytää.


20.3.17, 19:27
KuntaKinte
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/17
Viestejä 4


Olen käyttänyt ihan tsäkällä kirpparilta löytämääni erittäin pienireikäistä sihtiä, joka on kai ihan taloussihdiksi tarkoitettu, mutta on tosi tiheä. Nykyisin ei niin tiheitä kait valmistetakaan, että olisiko tuo jotakin spesiaali kokkaustemppua varten joku mummo joskus hankkinut, en tiedä... Kannattaa muuten ehdottomasti vetää kunnon terillä varustetulla blenderillä/tehosekoittimella ihan pölyksi, niin helpottuu huomattavasti. Sitten siivilällä vielä kerta läpi ettei mitään tikkuja jää. Ja kyllä ne siinä prosessissa pehmenevät jos jääkin, on vaan paljon helpompi käsitellä ja myöhemmin latia väsätä kun on tasaista se massa. Kirppareita kiertämään vaan, sieltä oon itse saanu kaikki nuuskavehkeet hyvin hankittua. Ja mitä kämäsempi kierrätyskeskus niin sen paremmat ja halvemmat romut. :-)

Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.