Keskustelu Yleisesti nuuskasta

Odens ei potki - Nuuskaaja

Odens ei potki

26.7.17, 13:54
Ilekk
Aloittelija

Rekisteröitynyt 7/17
Viestejä 2


Moikka,

En käytä nikotiinituotteita muuten, mutta kokeilin tässä taannoin odensin jotain mallia, jonka pitäisi "potkia" ihan hulluna. Minä en kuitenkaan tuntenut mitään vaikutusta. Lisäsin vielä toisen pussin, jos saisin näin jotain tuntumaa. Ei mitään vaikutusta. Kokeilin ylä- ja alahuulia. Nuuska oli kyllä tuoretta ja aitoa. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Voiko olla, että nuuska ei jostain syystä vain imeydy, sillä luulisi tuon nikotiinimäärän tuntuvan.




27.7.17, 23:47
SnusKejsar
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 11/14
Viestejä 123


Jos oli extremeä ja toleja ei löydy niin ihmettelen suuresti. Odensilta löytyy tosin normaalivahvuisiakin nuuskia joten varmaan jotai semmoista oli sulle sattunu kohdalle.

29.7.17, 23:23
Nuuskamies94
Aloittelija

Rekisteröitynyt 7/17
Viestejä 8


kyllä se potkii ainaki extreme white CD. futaa oikee sukat jalas ku laitat yläpeltii yhe :D

28.10.17, 14:03
kerava
Aloittelija

Rekisteröitynyt 10/17
Viestejä 1


usean vuoden odens-kokemuksella, mulle on kaksi kertaa sattunut torni/erä, jonka niksat ei potki, ei mitenkään.
päiväykset olleet kunnossa. outoa.

väärentääkö joku nuuskaa :D, huono erä vai väärä säilytys. tosin cold dry ei pitäisi olla säilytyksen suhteenkaan ronkeli.


2.11.17, 01:56
Jukka_Tuomainen
Aloittelija

Rekisteröitynyt 11/17
Viestejä 1


Ite käytin just tuota odenssin white portionia ekan kerran, aikaisemmin oon käyttäny vaan ld:tä, nektiä, r42 ja offroadia, eli suurimmaks osaks vähä nikotiinipitoisia nuuskia, joista r42 oli vähä enemmän nikotiinia. Odens ei tosissaan potkinu, eikä myöskään r42 vaikka siinä onkin 26mg nikotiinia.

9.12.17, 14:48
jhns
Aloittelija

Rekisteröitynyt 12/17
Viestejä 4


Mitä tarkoitatte potkimisella? Sitäkö kun joskus huulta polttelee? Muistan kun yläasteella ensikertoja käytin nuuskaa ja silloin nikotiini tuntui päässä, nyt kun olen käyttänyt nuuskaa / tupakoinut 14 vuotta en huomaa nikotiinin menevän päähän. Niksat kyllä lähtee mutta ei siitä mitään kummempia "oloja" saa.

Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.