Keskustelu Yleisesti nuuskasta

Mikä on paras alle 4mg nikotiinipussit? - Nuuskaaja

Mikä on paras alle 4mg nikotiinipussit?

26.8.21, 16:38
tonituomio
Aloittelija

Rekisteröitynyt 12/20
Viestejä 6


Laiskana ihmisenä nautin siitä että pääsen tilailemaan nuuskat netin kautta, eikä tarvitse hämäristä fb ryhmistä metsästää myyjiä. Mikä on siis paras laillisesti tilattava nikotiinipussi?
Dope Ice cool on nyt ollut pitkään käytössä, eikä oikeastaa ole edes tullut hetkeen kateltua muita. Onko markkinoille siis tullut muita nuuskamaisia tai muuten vain hyviä tuotteita?


26.8.21, 16:41
EkiJones
Aloittelija

Rekisteröitynyt 8/21
Viestejä 1


Icen Freezereapperia tullut itse napsittua jokunen kuukausi, ajaa asiansa ihan ok hyvin.

26.8.21, 23:17
Aradank
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 8/20
Viestejä 54


Nuuskamaisia tupakattomia tuotteitahan ei markkinoilla ole vielä yhtäkään. Nikotiinipussukat, vaikka nuuskaan verrattuna aika köykäisiä ovat, ovat ajoittain ihan ok.
Itse olen kokeillut Snatchin Frozenia ja Artic Mintiä. Samoin ICEn Frostia. Aika samanlaisia tuon Dopen kanssa tuppaavat olemaan. Minttuista ja pientä kirvelyä aiheuttaa huulessa, suuremmin ei nikotiini niissä sykähdytä, mutta jos Dope maistuu, niin varmasti nuokin myös.


27.8.21, 13:46
tonituomio
Aloittelija

Rekisteröitynyt 12/20
Viestejä 6


Kirjoittaja: Aradank
Nuuskamaisia tupakattomia tuotteitahan ei markkinoilla ole vielä yhtäkään. Nikotiinipussukat, vaikka nuuskaan verrattuna aika köykäisiä ovat, ovat ajoittain ihan ok.
Itse olen kokeillut Snatchin Frozenia ja Artic Mintiä. Samoin ICEn Frostia. Aika samanlaisia tuon Dopen kanssa tuppaavat olemaan. Minttuista ja pientä kirvelyä aiheuttaa huulessa, suuremmin ei nikotiini niissä sykähdytä, mutta jos Dope maistuu, niin varmasti nuokin myös.


Nikotiinikoukku on aikalailla jo niputettu, joten vähempi nikotiini on ainoastaa plussaa. Perus nuuskan kokosta pussia ja snadia potkua aikalailla enää näistä kaipailen. Miellyttävä maku on toki aina plussaa. Pitääki ottaa Snatchit testiin.


30.9.21, 11:34
Jandos
Aloittelija

Rekisteröitynyt 9/21
Viestejä 1


Nikotiinipussit on tosiaan näppärä tilata suoraan kotiin ilman kuumotuksia ja metsästelyä. Tällöin toki joutuu tekemään kompromisseja, mutta samalla pääsee tupakasta eroon. Omakohtaisia kokemuksia ei vielä ole, mutta kiinnostelee kovasti.

Kuinka paljon näissä eri merkeissä ja "vahvuuksissa" on eroja? Merkkejä ja malleja on niin paljon, että ei voi tietää ennen kokeilemista. Täytyy kait tilata tutustuttavaksi erilaisia...

Tässä yksi uudehko "nikotiininuuskaa" eli nikotiinipusseja myyvä verkkokauppa. Vaikuttaisi olevan hyvä valikoima lakisääteisiä tuotteita sekä hyvät hinnat... meinasin kokeilla kunhan tilauksen aika tulee: https://nuuska24.fi/


1.10.21, 17:56

Rödarööri
Ylijumala

Rekisteröitynyt 1/14
Viestejä 365


Volt. Sitä saa nicofyn puolelta. Laatukampetta, ompi Swedish Matchin tekele eli taattu laatu. Ei niin makea kuin muut (mikä on hyvä)
Kaikki muut mitä kokeillu poisluettuna lakristi/salmiakki hommat ovat aivan liian makeita



Miksi mun pitiki valita näin huono nimi...
Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.