Onkohan ld hinnoissa paljon eroa kauppojen välillä? Nuuskakairan tukku edelleen halvin?
Onko tietoo Gottenbiten hinnoista? Esim Jakobssons melon, Xr etc.
XR gr strong Slim 33,90
jacobbson Melon 43,90
tänään kävin suosittelen gottebitteniä pesee kairan mennen tullen palvelussa, valikoimassa ja yleisessä fiiliksessä.
r-42 ei gottebitteniä saa joka on minun mielestäni hyvä asia muuten valikoima oli todella laaja.
jacobbson Melon 43,90
tänään kävin suosittelen gottebitteniä pesee kairan mennen tullen palvelussa, valikoimassa ja yleisessä fiiliksessä.
r-42 ei gottebitteniä saa joka on minun mielestäni hyvä asia muuten valikoima oli todella laaja.
jälliturpa kirjoitti:XR gr strong Slim 33,90
jacobbson Melon 43,90
Kiitos vastauksesta:) viime kesänä kävin nuuskakenraalissa ja ajattelin nyt piipahtaa gottenbitenissä
Samppu kirjoitti:Löytyykö tuolta noita 4mg nuuskankorvikkeita ja mikähän niissä on hinta?
https://nikotiinipussit.com/
Tuolta itse tilailen. Eipä tarvi liikkua kotoota muutakun postiin.
Huomenna haaparantaan! Käykö gottenbittenissakin eurot?
kyllähän siellä eurot käy. itse maksoin kortilla niin saa parhaan kurssin eurolle.
Pitääkö toisesta rokotteesta olla 14pv ettei joudu testiin? Sain toisen rokotteen viime viikolla niin mietin että pitääkö tuo 14 päivää odotella ennen kuin lähtee haaparantaa kohti
Terve. Minkälainen tilanne hapiksen rajalla tällä hetkellä? Ilmeisesti ruotsin puolella ei tarkastella enää suomen puolelta tulijoita, mutta sitten kun palaa takaisin Suomeen ruotsista niin edellytetäänkö rajalla tikkutestiä vielä? T. Rokottamaton
Juuri käytiin ja ruotsiin päin ei kysellä mitään ja Suomeen tultaessa kyselevät rokotustodistusta osan päivästä/tai satunnaisesti jos ei ole rokotusta niin korona testit otetaan. Yksi pistos riittää rajalla eikä tarvitse odottaa rokotuksen jälkeen 14 päivää