Mitä kortteja ottavat vastaan nuuskakaupoissa, ja antavatko euroista kruunuja takaisin?
16.07.2017 10:34 #1 Mitä kortteja ottavat vastaan nuuskakaupoissa, ja antavatko euroista kruunuja takaisin? 19.07.2017 14:54 #2 kortilla itse maksoin viimeviikon perjantaina. visa electronilla. korttia itse suosittelen 29.07.2017 23:24 #3 voiko nuuska tilata postissa iha ilma et se jää tullii? Kirjaudu sisään vastataksesi aiheeseen. Raportoi viesti Raportin syy: Peruuta Raportoi Muokkaa otsikkoa Uusi otsikko: Peruuta Tallenna Siirrä ketju Valitse uusi alue: Peruuta Siirrä Jäsenet jotka reagoivat viestiin # Ladataan...
19.07.2017 14:54 #2 kortilla itse maksoin viimeviikon perjantaina. visa electronilla. korttia itse suosittelen 29.07.2017 23:24 #3 voiko nuuska tilata postissa iha ilma et se jää tullii? Kirjaudu sisään vastataksesi aiheeseen. Raportoi viesti Raportin syy: Peruuta Raportoi Muokkaa otsikkoa Uusi otsikko: Peruuta Tallenna Siirrä ketju Valitse uusi alue: Peruuta Siirrä Jäsenet jotka reagoivat viestiin # Ladataan...
29.07.2017 23:24 #3 voiko nuuska tilata postissa iha ilma et se jää tullii? Kirjaudu sisään vastataksesi aiheeseen. Raportoi viesti Raportin syy: Peruuta Raportoi Muokkaa otsikkoa Uusi otsikko: Peruuta Tallenna Siirrä ketju Valitse uusi alue: Peruuta Siirrä Jäsenet jotka reagoivat viestiin # Ladataan...