Aloitin nuuskan käytön päälle vuosi sitten koska Suomessa tupakan kilahti 12+€ toppa ja ei pysty sellaseen. Kovana tupakan ystävänä kuitenkin jotain tilalle.
Tuo Haaparanta on oiva paikka hakea näitä herkkuja. Vähän hämärä edelleen tuo tuomissysteemi, vaikka asuin aiemmin vuosia Torniossa.
Nuuskan kuljettamisesta rajan yli... Miten tarkka tuo "kalenterivuorokausi" on ja millainen valvonta tuolla ylipäätään on? Olen nähnyt Tullin autoja pyörivän mutta ei kukaan ole katellut tai kysellyt. Eli käytännössä ollut Tornion puolella yöpymiset ja maksimit per päivä. Miten sitten jos yövyn Haaparannassa useamman päivän ja haen joka päivä maksimit ja minulla on siitä kuitit ja siis käytännössä tuon isomman satsin rajan yli kun lähden kotia niin ei varmaan onnistu silleen ? Tuolla tuo Sangisin lomakylä olisi oikein viihtyisä kesäisin.
Miten sitten nuo nikotiinipussit menee kun puoliso niitä käyttää ennemmin kuin nuuskaa että noita perus Greatesteja ei sais tuoda esim? Aika ihmeellistä kyllä. Tosin kun oon käyny noissa myyntipaikoissa niin kyllä näyttää moni niitä ostavan pötkökaupalla, mutta eipä sitä tiedä ovatko Suomen puolelle menossa.
Tuo Haaparanta on oiva paikka hakea näitä herkkuja. Vähän hämärä edelleen tuo tuomissysteemi, vaikka asuin aiemmin vuosia Torniossa.
Nuuskan kuljettamisesta rajan yli... Miten tarkka tuo "kalenterivuorokausi" on ja millainen valvonta tuolla ylipäätään on? Olen nähnyt Tullin autoja pyörivän mutta ei kukaan ole katellut tai kysellyt. Eli käytännössä ollut Tornion puolella yöpymiset ja maksimit per päivä. Miten sitten jos yövyn Haaparannassa useamman päivän ja haen joka päivä maksimit ja minulla on siitä kuitit ja siis käytännössä tuon isomman satsin rajan yli kun lähden kotia niin ei varmaan onnistu silleen ? Tuolla tuo Sangisin lomakylä olisi oikein viihtyisä kesäisin.
Miten sitten nuo nikotiinipussit menee kun puoliso niitä käyttää ennemmin kuin nuuskaa että noita perus Greatesteja ei sais tuoda esim? Aika ihmeellistä kyllä. Tosin kun oon käyny noissa myyntipaikoissa niin kyllä näyttää moni niitä ostavan pötkökaupalla, mutta eipä sitä tiedä ovatko Suomen puolelle menossa.
limpa kirjoitti:ei onnistu noin, pitää kuskata aina rajan yliMiten sitten jos yövyn Haaparannassa useamman päivän ja haen joka päivä maksimit ja minulla on siitä kuitit ja siis käytännössä tuon isomman satsin rajan yli kun lähden kotia niin ei varmaan onnistu silleen ? Tuolla tuo Sangisin lomakylä olisi oikein viihtyisä kesäisin.
limpa kirjoitti:käsittääkseni saa tuoda kilon nikotiinipusseja ja kilon nuuskaa per reissu.Miten sitten nuo nikotiinipussit menee kun puoliso niitä käyttää ennemmin kuin nuuskaa että noita perus Greatesteja ei sais tuoda esim?
limpa kirjoitti:eihän siellä oikein mitään valvontaa ole, nostaa toki tullin kiinnostusta jos rekkarisi ajelee jatkuvasti rajan yli tai sattuvat näkemään kun kannat säkkitolkulla. olen aina jalkaisin käynyt ja eivät ole ikinä pysäyttäneet, aina vähän harmittanut kun ostanut vain laillisen määrän :DMiten tarkka tuo "kalenterivuorokausi" on ja millainen valvonta tuolla ylipäätään on?