Valuuttakurssi 1 € = 10,7 SEK Tuontiraja 1000g
KirjauduRekisteröidy
10 016 jäsentä.

Tukholma hinnat ja saatavuus

Zinff 03.06.2018
4 viestiä • sivu 1 / 1
Lähden ensiviikolla Tukholmaan ja ajatuksena ostaa tolppa prima flinttia ja Skurffin srark lössiä. Lisäksi muutaman kepakon pussia mm. Kaptenia. Tietääkö kukaan, löytyykö kaikki yksien ovien takaa, kuten esim. Kungstobakista ? Serkkuni mukaan (asuu stokiksessa) kungstopakoa halvempaa kauppaa ei ole. Näänhän itse kyllä paikanpäällä mitä siellä on, mutta teen jo ostoslistaa ennakkoon ja säästän perheen voimavaroja sitten muuhun turhakkeeseen..
Yt. Zinff
Kungstobakista löyty kapteenia minttuna ja prima finttiä viimeksi kun itse kävin. Hyvät valikoimat on ja olen löytänyt yleensä kaiken tarvitsevani.
Snuff kirjoitti:
Kungstobakista löyty kapteenia minttuna ja prima finttiä viimeksi kun itse kävin. Hyvät valikoimat on ja olen löytänyt yleensä kaiken tarvitsevani.

Tuhannet kiitokset !
Zinff kirjoitti:
Snuff kirjoitti:

Tuhannet kiitokset !

Kyllähän sieltä kaikkea ja kaikki löytyi. Suuri valikoima ja hyvä palvelu ! Suosittelen. Hintoja : Skruf stark lös ja Prima flint 530kr/torni. kaptenit muistaakseni 230kr torni.

Kirjaudu sisään vastataksesi aiheeseen.