Tuotetiedot: Thunder Wintergreen Pussinuuska
| Brändi | V2 Tobacco |
|---|---|
| Pakkauskoko | 10 kpl |
| Kiekon paino | 19,8 g |
| Nikotiinia / gramma | 16,0 mg/g |
| Valmistaja | V2 Tobacco |
Käyttäjäarviot
Turhan mieto maku, lisäksi makuun tuntuu tulevan immuniteetti muutaman pussin jälkeen eli ei maistu miltään.
ite tykkään mausta , ja hajusta , voittaa osan thundereista.
Ihanaa nuuskaa.
Ei mun makuun. 2/5.
Aivan järkyttävä haju ja maku, huonoin nuuska mitä olen koskaan maistanut.
Haju on karsea ja makukin ihan hirveä. Huulessa poraa silti kohtuullisesti, mutta en suosittele. Karseaa tavaraa
Aika kamala haju eikä makukaan hivele. Berry paras thunder!
ensimmäisen 30sekunttia hyvä maku. sen jälkee kusasee törkeesti ja maku muuttaa nii shaisseks ettei voi suositella.
haju kuin crc mutta sätii ihanasti ja pitempään mitä esim cd
Vuotaa ku nenä pakkasella! En osta tässä elämässä. Wintergreenin faneille, ku maku tässä ainakin maistuu
Kamalinta nuuskaa mitä maa päällään kantaa, maku ja haju muistuttaa CRC:tä, poraa kohtalaisesti, siitä 1 tähti.