Valuuttakurssi 1 € = 11,05 SEK Tuontiraja 1000g
KirjauduRekisteröidy
10 074 jäsentä.

Tuotetiedot: Offroad Wintergreen Pussinuuska

Brändi V2 Tobacco
Pakkauskoko 10 kpl
Kiekon paino 18,0 g
Nikotiinia / gramma 9,0 mg/g
Valmistaja V2 Tobacco
AliExpress

Käyttäjäarviot

17 arvostelua — keskiarvo 3,5 / 5

★★★☆☆

itse ainakin tykkäsin ei valuta liian nopeasti ja makukaan ei ole paha jos haluaa vaihtelua perus offroad frostedille niin kannattaa kokeilla

+2
★★★★★

Tosi hyvää nuuskaa hiltalaatusuhteeseen verrattuna, potkii hyvin eikä heti valu ja halpaa. Tulen ostamaan lisää

+2
vikidi
★★★★☆

Omalla kohdalla yksi parhaista makunuuskista.
Paljon mielipiteitä herättävä. Johtunee kaiketi myös siitä, että nuuska ei hirveämmin potkaise takaisin.
Maku melko listerinemäinen.
Tuoksu perus wintergreen.
Pussi valutti omaan makuun hieman liian nopeasti, mutta syynä voi myös olla huonosti kuivattu huuli.
Nikotiinipitoisuus melko pieni, joka mielestäni antaa vähän miinusta.

+2
★☆☆☆☆

listerinen teollinen maku ja haju ei miellytä

+1
★★★★★

Itsellä ekaa kertaa tätä on ihan hyvää

+1
★★★☆☆

Ihan hyvä makunuuska vaikkei hirmuista kokemusta saakkaan irti. Hyvää vaihtelua perus tupakan makuiselle.

★★★★☆

Mielestäni näissä v2 tuotteissa on thunderi aina vienyt voiton (johtunee osaksi siitä että vahvemmat nuuskat ovat enemmän minun makuuni) mutta jos tätä nyt ei vertaa thunderin winttergreeniin niin mielestäni hyvä toimiva makunuuska jaksaa muhia huulessa pitkää valumatta maku ja haju ovat miellyttäviä. Nikotiinipitoisuus on se yhdeksän mg per pussi jotenka eitämä kyllä tajuntaa räjäytä, mutta toimiva makunuuska jota voi vetää kiekon tai kaksi silloin tällöin. Hyvä veto offarilta tulen varmasti jatkossa ostamaan lisää tätä herkkua.

★★★★☆

on kyl aika hyvää, kunha sitä säkkii ny ei rupee nuolee, potkii iha mukavasti ja ei heti valu. Eikä kyl mitää kallistakaan

-1
★★☆☆☆

Haisee tosi tunkkaiselta, mutta maku onkin sitten eri asia. Tämä onkin maultaan ehkä sitä hammastahna nuuskaa tai tarkemmin ottaen suuvesi-nuuskaa. Hyvää vaihtelua Offroadin frostediin, mutta purkkia enempää en suosittele ostaamaan.

-1
★★☆☆☆

Haju aika kamala, mut hyvin jytkii. Purkki silloin tällöin uppoo, mut ei todellakaan arkinuuskaksi. Suuvesi maistuu aika voimakkaasti.. Ihan ok hinta/laatu kumminkin.

-1
★★★☆☆

haisee ja maistuu listerine zerolta.

-2
★★★☆☆

Maistuu ja haisee tosiaan listerineltä, mutta potkii mukavasti.

-2
★☆☆☆☆

Siis täyttä paskaa rupee heti valskaa ja vitusti liian makian makuinen koostumus paskin offroadeista

-2
★☆☆☆☆

Siis täyttä paskaa rupee heti valskaa ja vitusti liian makian makuinen koostumus paskin offroadeista

-2
★☆☆☆☆

Tämä on se nuuska, mitä en käyttäisi vaikka maailmasta olisi kaikki muu nuuska loppu. :)
Maistuu Vademecum -suuvedelle. Ehdottomasti oma inhokki nuuskarintamalla.

(Wintergreenin (Talvikin) maun takia en pidä myöskään jenkkiläisestä Root Beeristä.)

-2
★☆☆☆☆

Siis tää on tosi etovaa kamaa joskus hölmöyspäissäni singon ostanut tätä haju sama kuin CRC:llä. En kyllä suosittele kellekään tätä tavaraa :(

-2
★☆☆☆☆

Haisee ja maistuu esanssille ja teennäiselle. Vieläkin epäselvää mitä makuyhdistelmää 'wintergreen' imitoi. Kummasti kahden kiekon jälkeen totuin kuitenkin makuun eikä loput mennyt roskiin.

-2

Tuotetta ei voi enää arvostella, koska sen valmistus on lopetettu.