Keskustelu Yleisesti nuuskasta

Snusoutlet - Nuuskaaja

Snusoutlet

16.3.16, 21:04
Artturi-setä
Aloittelija

Rekisteröitynyt 3/16
Viestejä 3


Osaako joku kertoa hieman Snusoutletista? Olen keskusteluja hieman seurannut, ja ihan hyvin on juttua ollut Snuskungenista, -kenraalista ja Kairasta. Tämä oli kuitenkin ainakin itselleni uusi tuttavuus.

Onko millaiset tarjonnat verrattuna esimerkiksi Snuskungeniin? Mites hintojen laita? Näyttäisi viikonloppuisin jotain tarjouksia olevan, mutta mites perus Ettanin pussin hinta?

Facebookissa vastasivat ainakin hyvin nopeasti tiedusteluihin, nyt pitkäperjantain jälkeisenä lauantainakin on auki jopa 19:ään asti. Olen siis Haaparannan suunnalle menossa ensimmäistä kertaa, Turun suunnasta, kun Leville ollaan menossa.


19.3.16, 22:49

Rödarööri
Ylijumala

Rekisteröitynyt 1/14
Viestejä 365


Syksyllä kävin. Pieni paikka ja kauniit myyjät, ainakin silloin oli. Hinta oli perus tasoa mutta tarjonta pieni.


Miksi mun pitiki valita näin huono nimi...
20.3.16, 08:28
Repola
Aloittelija

Rekisteröitynyt 3/16
Viestejä 1


Viime kesänä poikkesin. Isot tilat. Pieni valikoima. Maistiaisia sai heidän omista nuuskistaan. Olivat tosin vasta avanneet butiikin. Ehkä meno on muuttunut.
Oliko outlet pitkäperjantaina muuten auki vai kiinni?


9.4.16, 09:59
Kixxu
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/16
Viestejä 4


Kävin eilen ja on ihan jees kauppa. Kaunis nuori tyttö myymässä, hyvä palvelu ja hyvä tarjonta. Hinnat oli kohillaan kans.

12.4.16, 23:07
XRANGE
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 9/15
Viestejä 36


Olen nyt useamman kerran käynyt pelkästään outletissa ja kyllä sieltä suurin osa yleisimmistä merkeistä löytyy ihan hyvään hintaan. Plussana mukavat (ja nätit) myyjät. Hyvä asiakaspalvelu antaa hyvän kuvan liikkeestä ja siksi sinne on mukava mennä toistekkin. Suosittelen käymään.

Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.