Keskustelu Yleisesti nuuskasta

Mikä oli ensimmäinen nuuska mitä testasit - Nuuskaaja

Mikä oli ensimmäinen nuuska mitä testasit

14.3.23, 21:23
jonttutku
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 4/17
Viestejä 64


Ettan portionia tuli ensimmäisenä nuuskana joskus 14 vuotiaana kokeiltua :)

25.4.23, 13:58
Hexen-Sonderauftrag
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/23
Viestejä 3


Edelleen ykkös-suosikkini on Offroadin lakritsan makuinen lössi :) Siihen aikaan se oli halpaa, ajattelin jotta pari kymppiä sinne-tänne ja sijoitin pötköön em. nuuskaa.
Toisin, kuin monien kohdalla, ensimmäinen koeajamani nuuska oli löysää (eikä mitään pussijauhoa) and i fell in love with it right away :)

Se lakritsan maku saa suorastaan odottamaan sitä hetkeä, kun se alkaa "valumaan" ja kun itse käyn omat punttini hakemassa, ei minun mentaliteettiini ole päässyt tämä supi-suomalainen ilmiö vaikuttamaan - siis, että "mitä enemmän prosentteja tms. sen kannattavamat kaupat!".
Miksi totuttaa itseään esim. johonkin 6/5 super-hyper-ultimate-stark-krääsään? Eihän siinä ole, kuin julmetusti enemmän nikotiinia, onko itse elämys toisenlainen, kun on jokusen vuoden harrastanut? 2/5 "pojon" tökötissä on mielestäni ihan riittävästi potkua, itse nuuska on koostumukseltaan sopivanlaista omin tassuin mälliksi muovailtavaksi. Kohta 10v nuuskailleena en ole kokenut tarvetta hankkia jotakin .44 kaliiperin revolverin piipun paksuista nuuskatykkiä (kädet voi aina pestä + kun noita könttejä tulee huulen alla pidettyä ruokailujen yms. välissä - en koe tarvetta vaihtaa vanhaa möykkyä uuteen plus omin hyppysin annostelu on helppoa. Se on aina ollut ja on tänä päivänä ehkäpä 1ml kokoinen määrä, josta palleron pyöräytän.

Pakko mainita, että muutettuani E-Suomeen, havaitsin juurikin sellaisen ilmiön, että (toisin, kuin pohjoisessa) täällä saat rahalla vaikka kilon sitä, laatikollisen tätä, 3 thai-hierojaa ja kilon dynamiittia kaupanpäälle, mutta kunnon lössiä ei saa mistään. Täälläpäin liikkuu joko enemmän hammastahnan, tai vähemmän hammastahnan makuista pussinuuskaa. Siksi haen itse. Tai olen toki saanut Ettania tuplahinnalla, mikä on aika koomista.



Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.