3.6.18, 20:51 | |
Zinff Nuuskaaja Rekisteröitynyt 5/18 Viestejä 11 | Lähden ensiviikolla Tukholmaan ja ajatuksena ostaa tolppa prima flinttia ja Skurffin srark lössiä. Lisäksi muutaman kepakon pussia mm. Kaptenia. Tietääkö kukaan, löytyykö kaikki yksien ovien takaa, kuten esim. Kungstobakista ? Serkkuni mukaan (asuu stokiksessa) kungstopakoa halvempaa kauppaa ei ole. Näänhän itse kyllä paikanpäällä mitä siellä on, mutta teen jo ostoslistaa ennakkoon ja säästän perheen voimavaroja sitten muuhun turhakkeeseen..
Yt. Zinff |
| |
4.6.18, 10:43 | |
Snuff Nuuskaaja Rekisteröitynyt 4/15 Viestejä 35 | Kungstobakista löyty kapteenia minttuna ja prima finttiä viimeksi kun itse kävin. Hyvät valikoimat on ja olen löytänyt yleensä kaiken tarvitsevani. |
4.6.18, 14:16 | |
Zinff Nuuskaaja Rekisteröitynyt 5/18 Viestejä 11 | Kirjoittaja: Snuff
Kungstobakista löyty kapteenia minttuna ja prima finttiä viimeksi kun itse kävin. Hyvät valikoimat on ja olen löytänyt yleensä kaiken tarvitsevani. Tuhannet kiitokset ! |
8.6.18, 12:04 | |
Zinff Nuuskaaja Rekisteröitynyt 5/18 Viestejä 11 | Kirjoittaja: Zinff
Kirjoittaja: Snuff
Kungstobakista löyty kapteenia minttuna ja prima finttiä viimeksi kun itse kävin. Hyvät valikoimat on ja olen löytänyt yleensä kaiken tarvitsevani. Tuhannet kiitokset ! Kyllähän sieltä kaikkea ja kaikki löytyi. Suuri valikoima ja hyvä palvelu ! Suosittelen. Hintoja : Skruf stark lös ja Prima flint 530kr/torni. kaptenit muistaakseni 230kr torni. |
Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun. |