Keskustelu Yleistä keskustelua

uusi netissä toimiva nuuskatukku - Nuuskaaja

uusi netissä toimiva nuuskatukku

11.1.20, 15:27
nuuskapeksi90
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/20
Viestejä 3


Uusi nettikauppa nuuskaajille. Tilaaminen on helppoa ja toimitukset nopeat. Hinnat ovat erittäin kilpailukykyisiä!! Nopeimmille koodilla: "ALE2020" 10% alennus ostoksista. Soveltuu loistavasti myös suurempien nuuska erien tilaamiseen!

Huijais poistettu.


11.1.20, 16:14
jorkku
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/20
Viestejä 1


Oli ihan tehtävä käyttäjä tänne että pääsen kommentoimaan. Kertaalleen olen tuolta nuuskaa tilannut ja homma toimi juuri niin kuin luvattiin. 5 päivää kesti toimitus. Iso suositus!

21.1.20, 13:15
Kyywi
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/20
Viestejä 3


Tänään pistin tilaukseen, katsotaan miten käy.

21.1.20, 18:28
GeneraaliXX
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/20
Viestejä 8


Morjens,
Onko täällä tilaajia jäsenenä, kiinnostaa toimiiko homma.paikan palautteet pysynny samana 8pvää eikä uusia näy... Miksei?

Kiitos


21.1.20, 20:45
GeneraaliXX
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/20
Viestejä 8


Kirjoittaja: jorkku
Oli ihan tehtävä käyttäjä tänne että pääsen kommentoimaan. Kertaalleen olen tuolta nuuskaa tilannut ja homma toimi juuri niin kuin luvattiin. 5 päivää kesti toimitus. Iso suositus!


Utelias, kun olen niin mistä löysit paikan ennen tuota ylempää viestiä?


22.1.20, 10:30
Onyx2
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/20
Viestejä 3


Tilasin tuolta 13.1, vielä ei ole pakettia näkynyt. Aikaa siis kulunut jo 9 päivää. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta

22.1.20, 11:47
GeneraaliXX
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/20
Viestejä 8


Kirjoittaja: Onyx2
Tilasin tuolta 13.1, vielä ei ole pakettia näkynyt. Aikaa siis kulunut jo 9 päivää. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta


Vajaa 2vkoa mennyt, olethan seuranta koodin saanut? Ei taida löytyä tähän aiheeseen kommenttia sellaiselta joka olisi tilauksen saanut? Paitsi *kaupan pitäjä " itse vai?


22.1.20, 12:21

Jarspa
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 8/19
Viestejä 31


Täälläkin jännitetään, että kuinka käy. Reilu viikko sitten tilasin tornin kokeeksi, eikä ainakaan vielä ole näkynyt.. Vähän skepinen olen ollut alusta asti..


Göteborgs rape
22.1.20, 23:51
Jiippaa
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 9/17
Viestejä 10


Eilen kans testiks tilasin.. Melkein jos miettii tilausta.. Nii kandee varmaan viä venailla.. Eiköhän paketteja pitäisi jo ruveta tulee jos toiset jo 2vk venaillut

23.1.20, 08:51
NuuskaLortti
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/20
Viestejä 1


Tjänäre !
Seurannut kyseistä sivustoa pidemmän aikaa. Nyt oli aika kirjautua saitille ja laittaa viestiä kyseiseen ketjuun.
Tämä nimittäin on sen verran kiinnostava naru, että katsotaan homma loppuun asti.

Itse tilasin tällä viikolla koe-erän, joten katsotaan. Hieman epäilyttää koko touhu, niinkuin aiemmissa viesteissä on kerrottu. Lupaavat toimittaa 5 päivässä...Yhdelle jampalle on tullut juuri 5 päivässä toimitus,,,toisille ei taas kahteen viikkoon.

Vaikuttaa hyvältä puhallukselta, mutta toivotaan että toimii !!

Ilmoiteltaa missä tilauksenne menee...ei ole tullut...on tullut jne.


Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.