Keskustelu Yleistä keskustelua

uusi netissä toimiva nuuskatukku - Nuuskaaja

uusi netissä toimiva nuuskatukku

23.1.20, 21:17
GeneraaliXX
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/20
Viestejä 8


Joo, mulle vastas ett uskaltaa luvata paketin olevan viimeistään postissa 25.1.2020.kun tulee 10-15 tolppaa tilauksia postitettavaksi. Tän olis voinnu joku Haaparannan nurkilla asuva kaveri hoitaa ihan oikeasti, vaikka hieman korkeammilla hinnoilla(moni maksais, kuten minä jos tästä tuppukylästä sais Snus). Luulen että virtuaali valuuttaa on jo kertynyt 10-15 tolpan verran.
Jos tupakaton nuuska uppoaa ni whitepounces. Com toimittaa fed ex in kautta hima ovelle asti (maksaa tosin 15-28€) riippuen siitä kuin nopeesti nikotiini pussinsa haluaa. Skruv, lyft, zyn jne niiltä löytyy ainakin


23.1.20, 21:43
Jiippaa
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 9/17
Viestejä 10


Kirjoittaja: GeneraaliXX
Joo, mulle vastas ett uskaltaa luvata paketin olevan viimeistään postissa 25.1.2020.kun tulee 10-15 tolppaa tilauksia postitettavaksi. Tän olis voinnu joku Haaparannan nurkilla asuva kaveri hoitaa ihan oikeasti, vaikka hieman korkeammilla hinnoilla(moni maksais, kuten minä jos tästä tuppukylästä sais Snus). Luulen että virtuaali valuuttaa on jo kertynyt 10-15 tolpan verran.
Jos tupakaton nuuska uppoaa ni whitepounces. Com toimittaa fed ex in kautta hima ovelle asti (maksaa tosin 15-28€) riippuen siitä kuin nopeesti nikotiini pussinsa haluaa. Skruv, lyft, zyn jne niiltä löytyy ainakin


Millon tilasit? Aikamoinen myyntimies kyseessä :) varmaan parempi kun ne sivut suljettais.. Tuskin on kellekään mitään tulossa.
Tekis ny joku kuka oikeasti uskaltaa/pystyy nii tollaset sivut.


24.1.20, 00:49
GeneraaliXX
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/20
Viestejä 8


Jiippaa, mä tilasin maanantaina. Aika moni on sanonnu tilanneensa reilu 2vkoo sitten, eikä edes emaili että olis postitettu. Samaa mieltä jos joku tekis toimivan sivun olisin asiakas

24.1.20, 00:54
GeneraaliXX
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/20
Viestejä 8


Toki tällänen viesti ketju helppo poistaa, jos yhtäkkiä porukka rupeis maksamiaan tuotteita saamaan ja muuttaa palautteet pos. Herää vaan kysymys onko sivuston ylläpitäjä missäpäin maailmaa. Toihan on kai brittiläinen nettikauppa softa joka kai maksaa jtn euroja per KK, ei itse tehty

24.1.20, 20:10
Jiippaa
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 9/17
Viestejä 10


Kirjoittaja: GeneraaliXX
Toki tällänen viesti ketju helppo poistaa, jos yhtäkkiä porukka rupeis maksamiaan tuotteita saamaan ja muuttaa palautteet pos. Herää vaan kysymys onko sivuston ylläpitäjä missäpäin maailmaa. Toihan on kai brittiläinen nettikauppa softa joka kai maksaa jtn euroja per KK, ei itse tehty


Ok.. Joo.. Eiköhän tää oo paskaa.. Ei ainakaan tänään oo enää mitään mulle kuulunut


26.1.20, 15:05
valkosetpussit
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/20
Viestejä 2


Kirjoittaja: GeneraaliXX
Joo, mulle vastas ett uskaltaa luvata paketin olevan viimeistään postissa 25.1.2020.kun tulee 10-15 tolppaa tilauksia postitettavaksi. Tän olis voinnu joku Haaparannan nurkilla asuva kaveri hoitaa ihan oikeasti, vaikka hieman korkeammilla hinnoilla(moni maksais, kuten minä jos tästä tuppukylästä sais Snus). Luulen että virtuaali valuuttaa on jo kertynyt 10-15 tolpan verran.
Jos tupakaton nuuska uppoaa ni whitepounces. Com toimittaa fed ex in kautta hima ovelle asti (maksaa tosin 15-28€) riippuen siitä kuin nopeesti nikotiini pussinsa haluaa. Skruv, lyft, zyn jne niiltä löytyy ainakin

Pystyyks toi whitepouches.com noita kaikkia tuotteita toimittamaan? Kun eikös siin oo joku nikotiini raja mitä tänne suomeen pystyy toimittamaan.


27.1.20, 18:07
Kyywi
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/20
Viestejä 3


Joko jengi on luovuttanu vai onko mitään uutta tilauksissa?

31.1.20, 15:46
Dullehuuli
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 7/17
Viestejä 32


Jos katsoo valikoiman läpi tarkemmin, niin siitä löytyy jo vuosia sitten myynnistä poistuneita tuotteita. Esim. Thunder Raspberry, jota saa enää Ultra-versiona, ei normaalina, kuten tästä nettikaupasta. Ei herätä luottamusta ainakaan minussa.

11.2.20, 22:01
vanhaäijä
Aloittelija

Rekisteröitynyt 2/20
Viestejä 6


Huijaisviesti poistettu.

11.2.20, 22:01
vanhaäijä
Aloittelija

Rekisteröitynyt 2/20
Viestejä 6


Huijaisviesti poistettu.

Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.