Keskustelu Yleisesti nuuskasta

Hyviä nuuskia? - Nuuskaaja

Hyviä nuuskia?

14.6.16, 09:23
Nuuskakampa
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 6/16
Viestejä 12


Olen menossa armeijaan tuossa heinäkuussa ja olen ollut tähän asti satunnainen nuuskan käyttäjä kuitenkin ajoin käydä Haaparannassa varautumassa armeijaa varten ja kysymys on

Mitä nuuskaa minun kannattaa sieltä itselleni ostaa

Vaatimukset olisi että ei valuta helposti, hyvänmakuinen, suht vahva mutta ei odens White dry vahva ja kiekossa pitäisi olla enemmän kuin se perus odenssin 10 pussia jotai keinot myös kestää päivän pidempään

Auttakaas avutonta ja kertokaa mikä on hyvää

Aikaisempia kokemuksia on perus thunderit ja odenssit.

Onko esim general g3 White hyvää ja suht Vahvaa?


14.6.16, 09:39
kuhakeijo
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 6/16
Viestejä 23


Kirjoittaja: Nuuskakampa
Olen menossa armeijaan tuossa heinäkuussa ja olen ollut tähän asti satunnainen nuuskan käyttäjä kuitenkin ajoin käydä Haaparannassa varautumassa armeijaa varten ja kysymys on

Mitä nuuskaa minun kannattaa sieltä itselleni ostaa

Vaatimukset olisi että ei valuta helposti, hyvänmakuinen, suht vahva mutta ei odens White dry vahva ja kiekossa pitäisi olla enemmän kuin se perus odenssin 10 pussia jotai keinot myös kestää päivän pidempään

Auttakaas avutonta ja kertokaa mikä on hyvää

Aikaisempia kokemuksia on perus thunderit ja odenssit.

Onko esim general g3 White hyvää ja suht Vahvaa?


Jos itse olisin vastaavassa tilanteessa, hommaisin Knoxin stark whitea. 24 pussia kiekossa, ei valu, mukavasti nikotiinia ja hinta vähä päälle 20€/torni. Knox on laatunuuska ja ruotsin toiseksi myydyin nuuskamerkki Generalin jälkeen.

Jos makunuuskaa myös haikailet, kattele Kaptenin Stark sarjaa. Melonua, lakua ja minttua löytyy. Kiekot täysiä ja hinta huokea.

Unohda Odensit ja Thunderit!


17.6.16, 13:59
Nuuskakampa
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 6/16
Viestejä 12


Kiitos tästä pitää ottaa tuota mukaan onko vielä jotain muuta mitä porukka suosittelee kun haluisin kokeilla mahdollisimman montaa eri niin löytyy ne parhaat nuuskat

17.6.16, 20:58
Kenraali
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 12/14
Viestejä 80


Ehdottomasti tuota Knoxia, lukeutuu suosikkeihin. Kronan Stark White lienee kanssa kovaa valuuttaa. Itellä menee nykyään Ettanin ja Grovin normipussia, molempia saa Ruotsista valkoisena. Eihän nuo nyt mitään vahvoja ole, mutta erittäin hyviä molemmat ja jos tuntuu liian kostealta niin pitää purkkia hetken auki. Ettan ja Grov maistuu ihan vaan nuuskalle, Knox on hieman kitkerämpää ja Generalissa on ihan oma bergamot-vetoinen makunsa ainakin minun suussa.

Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.