Keskustelu Yleisesti nuuskasta

Moro saisko apua? - Nuuskaaja

Moro saisko apua?

13.10.20, 22:48
mikisteri
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/20
Viestejä 9


Moro, eli siis tarvis jeesiä tämmönen paatunut ettani ukko joka käyttäny löysää 20 vuotta ja nyt viimesen vuoden verran totutellu pussinuuskaan.
Lundgrenin skåne todettu ainooks mikä kelpaa ja nimenomaan normi versio, ei stark.
Nyt tekis mieli ottaa testiin muutama pötkö maku nuuskia ja mielessä mint ja spearmint maut.
Olisko joku niin ystävällinen että heittäis tähän vaikka listan tai jokusen merkin mitä on saatavilla sieltä pohjojsesta tukuista?
Valkosta pussia, minttu tai spearmint tai muuten raikkaan maun omaava jossa olis se 8mg tai max 10mg nikotiinia?
Kaveri olis menossa hakeen kun en itse täältä etelästä pääse paikan päälle.

Olen kiitollinen avusta :)

Ps. ei ihan mini pusseja eli siis large ja normi pussit mieluiten! Tänks!


23.10.20, 00:44

Nöpä
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 7/18
Viestejä 143


Kirjoittaja: mikisteri
Moro, eli siis tarvis jeesiä tämmönen paatunut ettani ukko joka käyttäny löysää 20 vuotta ja nyt viimesen vuoden verran totutellu pussinuuskaan.
Lundgrenin skåne todettu ainooks mikä kelpaa ja nimenomaan normi versio, ei stark.
Nyt tekis mieli ottaa testiin muutama pötkö maku nuuskia ja mielessä mint ja spearmint maut.
Olisko joku niin ystävällinen että heittäis tähän vaikka listan tai jokusen merkin mitä on saatavilla sieltä pohjojsesta tukuista?
Valkosta pussia, minttu tai spearmint tai muuten raikkaan maun omaava jossa olis se 8mg tai max 10mg nikotiinia?
Kaveri olis menossa hakeen kun en itse täältä etelästä pääse paikan päälle.

Olen kiitollinen avusta :)

Ps. ei ihan mini pusseja eli siis large ja normi pussit mieluiten! Tänks!


Voisin suositella Nick & Johnny Crushed Ice pusseja. Tosin nuo ovat Extra Strongeja, vaan eipä tuo silti poraa tai ole mitenkään vahvan tuntuista. Erittäin fressi ja mukavan tuntuinen pussi. Toimii ihan hyvin vaihteluna esim perus ettanin ja genun välissä. Itselläni ei ole ainakaan mitään "toleransseja" tullut, että ei olisi enää 8mg pussit tuntunut miltään. Normisti käytän pari-kolme purkkia perus nuuskaa ja sitten väiin yksi purkki tuota.

Mulle tuo ainoa makunuuska, mikä nykyään kelpaa. Nuo pussit ovat melko reilun kokoisia... Muistaakseni peräti 1,1g.

https://www.swedishmatch.ch/en/buy-snus/nick-and-johnny/nick-johnny-crushed-ice-portion-extra-strong-v105870/



General Extra Strong
Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.