Keskustelu Nuuskaaja

Nuuskan Haitat - Nuuskaaja

Nuuskan Haitat

1.1.20, 01:37
Jiijii
Aloittelija

Rekisteröitynyt 12/19
Viestejä 2


Teretere, tässä nyt noin puol vuotta tullu imeskeltyä nuuskaa säännöllisesti. Jota ennen joku kolmisen vuotta oolmoust päivittäin tupakin ohella. Pelkkiä ”normaaleja” nuuskia oon käyttänyt ( en odenssia ym. Ydinjätenuuskia) ja nyt on tahtonu ikenet lähtee nousemaan helvetisti juurta kohti sillä puolen misä nuuskaa pidän. Joten onko apuja siihen? Vaihtaa puolta, Vai mitä? Kiitos

13.2.20, 15:58

Nöpä
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 7/18
Viestejä 143


Kirjoittaja: Jiijii
Teretere, tässä nyt noin puol vuotta tullu imeskeltyä nuuskaa säännöllisesti. Jota ennen joku kolmisen vuotta oolmoust päivittäin tupakin ohella. Pelkkiä ”normaaleja” nuuskia oon käyttänyt ( en odenssia ym. Ydinjätenuuskia) ja nyt on tahtonu ikenet lähtee nousemaan helvetisti juurta kohti sillä puolen misä nuuskaa pidän. Joten onko apuja siihen? Vaihtaa puolta, Vai mitä? Kiitos


Itselläni on käytännössä kaiken valveilla olo ajan nuuska huulessa ja ei ole mitään ongelmia näillä ns. normaaleilla (märillä pussi) nuuskilla. Laitan joka toinen kerta toiselle puolelle ja yleensä pidän yhtä noin tunnin - puolitoista tuntia putkeen. Oma huuli ainakin palautuu siitä ryppysestä efektistä sillä aikaa kun toinen on toisella puolella, eikä ikenissäkään ole ollut ongelmia.

Toki tuo on varmaan melko yksilöllistä, koska minä en esim pysty käyttämään mitään ydinjäte nuuskia, koska veri lentää yhden pussin jälkeen jo. Itselläni on sen verran herkät limakalvot ja huulet muutenkin, että en kykene vetämään edes mitään kuivia (eli valkosia) pusseja, koska nekin repii verelle lähes saman tien.

Suosittelen käyttämään tai ainakin kokeilemaan vain märkiä pusseja jonkin aikaa tai lössiä, jos on jotain ongelmia. Itseltä tosiaan poistui kaikki ongelmat kun aloin käyttämään vain märkiä pusseja. General ja Ettan on ne omat, mitä käytän.



General Extra Strong
Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.