seuraatteko rappiotubettajia? itsellä aina striimit auki jos on lähetys, nyt seurannut pääasiassa pirkan ja sampen reissua kanarialle. jotenkin tosi koukuttavia nämä, ei huvita edes mitään käsikirjoitettua katsoa enää
Upin ensimmäisistä lähetyksistä asti tullut aina välillä seurattua. Itsekin tuota reissua katsellut sivusilmällä, Pirkka melkoisissa tiloissa.
pottukoiralla yllätysreissu thaimaahan, ei ensimmäinen ilta vakuuttanut, puhelin taskussa puolet lähetyksestä. jospa huomenna olisi parempi
Töissä tulee välillä katseltua.
Vuosi sitten enemmänkin kun Lahden paikallinen aito Mustonen pisti hörppien menemään.
Ostin jopa kerran yhden toisen tyypin kanssa puoliksi Mustoselle minttuviina pullon.
Kovin oli musti onnellinen sen saatuaan. Tästä ei mennyt kuukauttakaan kun hän löyty kuolleena kämpästään.
Tämä että osallistuin tähän kontsaan pisti vähän miettimään asioita.
Sittenmmin olen kumminkin rappiotubettajia muutaman kerran vielä katsonut.
Jokin siinä kiinnostaa, mutta tuon Mustosen jäljiltä on ehkä itsellä vähän naurunremakka hiljentynyt ja nyt sitten säälien katsoo niitä lähetyksiä.
Vuosi sitten enemmänkin kun Lahden paikallinen aito Mustonen pisti hörppien menemään.
Ostin jopa kerran yhden toisen tyypin kanssa puoliksi Mustoselle minttuviina pullon.
Kovin oli musti onnellinen sen saatuaan. Tästä ei mennyt kuukauttakaan kun hän löyty kuolleena kämpästään.
Tämä että osallistuin tähän kontsaan pisti vähän miettimään asioita.
Sittenmmin olen kumminkin rappiotubettajia muutaman kerran vielä katsonut.
Jokin siinä kiinnostaa, mutta tuon Mustosen jäljiltä on ehkä itsellä vähän naurunremakka hiljentynyt ja nyt sitten säälien katsoo niitä lähetyksiä.
En minä silleen enää hirveesti jaksa rappio striimaajia seurata. Uusimmat kommellukset näkee ja tulee vastaan ympäri somea. Tampereen Teroa Norjassa viimeksi seurasin Kickistä, ihan hauska ukko. Katson jatkossakin Teroa kunhan jos ja kun striimaa. Muita en niinkään, mutta seuraan sivusta ns. mitä kentällä tapahtuu.
Muokattu: 14.02.2026
Kieksin sarjan kakkoskaudella käsitellään rappiotubetusta, tulee n. kuukauden päästä. Traileri jo katsottavissa:
https://areena.yle.fi/1-77563805
https://areena.yle.fi/1-77563805