Keskustelu Yleistä keskustelua

Koronavirus ja nuuskan saanti - Nuuskaaja

Koronavirus ja nuuskan saanti

25.3.20, 12:22
Jörg
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 10/19
Viestejä 17


Mites nyt nuuskaa saa kun rajat on kiinni Haaparantaan tai saako edes laivalla käydä hupiristeilyllä hakemassa täydennystä nuuskavarastoon?

25.3.20, 13:54

Nöpä
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 7/18
Viestejä 143


Kirjoittaja: Jörg
Mites nyt nuuskaa saa kun rajat on kiinni Haaparantaan tai saako edes laivalla käydä hupiristeilyllä hakemassa täydennystä nuuskavarastoon?


Ei vissiin saa. Jotkut laivat kyllä liikennöi tukholma väliä, mutta muistaakseni se oli vain siirtyville ihmisille (jos olen oikein ymmärtänyt) ja jos meinaa mennä sinne pelkällä menolipulla ja tulla toisella potskilla takas niin onkohan sitten 2viikon karanteeni edessä? Tiedä sitten sitä.



General Extra Strong
25.3.20, 15:07
jonttutku
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 4/17
Viestejä 64


Eipä sitä taida tällä hetkellä saada oikein mistään. Ja rajat voivat pysyä monta kuukauttakin kiinni.

25.3.20, 15:24
jonttutku
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 4/17
Viestejä 64


Onneksi osasin varautua tähän ja hommasin itselleni nuuskaa varastoon.

25.3.20, 21:31
asdfg
Aloittelija

Rekisteröitynyt 11/16
Viestejä 2


Ei saa nuuskaa haettua tällä hetkellä. Itsellä vielä reilu laatikko jäljellä. Osa myyjistä jo nostaneet myyntihintoja

25.3.20, 21:38
jonttutku
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 4/17
Viestejä 64


Joo, olen huomannut itse kanssa hintojen nousseen normaalista ja tulevat nousemaan lisää, riippuen kauanko rajat pysyvät kiinni.

26.3.20, 13:36
Timbo
Aloittelija

Rekisteröitynyt 1/20
Viestejä 2


Kirjoittaja: jonttutku
Joo, olen huomannut itse kanssa hintojen nousseen normaalista ja tulevat nousemaan lisää, riippuen kauanko rajat pysyvät kiinni.


Liian korkeelle ei varmaa voi nousta. Tulee vastaa kysynnän ja tarjonnan laki. Tai emt how knows, aika näyttää. Itel maximi 60€ torni, mut seki koskee jotain parempaa nuuskaa ku denssipaskat


26.3.20, 13:44
jonttutku
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 4/17
Viestejä 64


Nähny tuolla et jengi pyytää 160 gramman uudesta denssistä 60-65 per torni. ite en ole kehdannut ikinä yli 50 per torni pyytää siitä uudesta 160g denssistä. mutta hinta voi tosiaan nousta vielä tässä kuukausien aikana tosta 60-65 ylöspäin, kuinka korkealle, sitä on vaikea sanoa.

26.3.20, 14:12
jonttutku
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 4/17
Viestejä 64


Mutta joka tapauksessa, ikävä juttu tämä korona tilanne kaikinpuolin.

27.3.20, 15:04
koipallo
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 12/14
Viestejä 34


Nyt joku vois laittaa kansalais aloite pystyyn, että pitää sallia poikkeus ajan nuuskan nettitilaaminen suomeen!

Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.