Keskustelu Yleistä keskustelua

Koronavirus ja nuuskan saanti - Nuuskaaja

Koronavirus ja nuuskan saanti

27.3.20, 20:01
mustasurma
Aloittelija

Rekisteröitynyt 3/20
Viestejä 1


Kirjoittaja: koipallo
Nyt joku vois laittaa kansalais aloite pystyyn, että pitää sallia poikkeus ajan nuuskan nettitilaaminen suomeen!


Ideana ihan hyvä mutta ei tule onnistumaan ja vaikka jollain ihme tuurilla menisi läpi niin kerkiää koronat hävitä ja rajat aueta, ennenkuin asia edes käsiteltäsiin..


2.4.20, 23:31
Snuffeli
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/20
Viestejä 1


Kuinkas laitonta toi nuuskan netti tilaaminen nyt olikaan?

7.4.20, 11:03
Jörg
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 10/19
Viestejä 17


Rajat kiinni seuraavat 5 viikkoa. Pitääkö tässä ruveta röökille kun denssi maksaa kohta varmaa 80e eteenpäin...

7.4.20, 16:51
Jumala
Aloittelija

Rekisteröitynyt 10/16
Viestejä 7


Kirjoittaja: Jörg
Rajat kiinni seuraavat 5 viikkoa. Pitääkö tässä ruveta röökille kun denssi maksaa kohta varmaa 80e eteenpäin...


Aivan samaa mietiskelen tässä itsekkin..:D
Tuossa selasin äskettäin Fb:n nuuskasivuja niin kyllä sielä väki pyytää tornista jo 85€.. Parhaimmillaan hinta oli 110€.. :D


7.4.20, 17:22
jonttutku
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 4/17
Viestejä 64


Itse nähnyt parhaimmillaan vaan 70, suurin osa tuntuu 60-65 pyytävän :D tämä siis pääkaupunkiseutu alueella. ennen tätä rajojen sulkemista 50 oli perus hinta 160 grammasesta denssistä ja sitä itsekkin pyysin. Kun hinta yli 80 menee, kannattaa röökinpolttoakin kyllä miettiä vaihtoehtona.

8.4.20, 13:54
Jörg
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 10/19
Viestejä 17


Kirjoittaja: jonttutku
Itse nähnyt parhaimmillaan vaan 70, suurin osa tuntuu 60-65 pyytävän :D tämä siis pääkaupunkiseutu alueella. ennen tätä rajojen sulkemista 50 oli perus hinta 160 grammasesta denssistä ja sitä itsekkin pyysin. Kun hinta yli 80 menee, kannattaa röökinpolttoakin kyllä miettiä vaihtoehtona.


Varsinais-Suomessa pyydetään max 75e. Oon huomannu että pääkaupunkiseudulla paljon halvempaa, mistäköhän johtuu?


8.4.20, 14:04
jonttutku
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 4/17
Viestejä 64


Kirjoittaja: Jörg
Kirjoittaja: jonttutku
Itse nähnyt parhaimmillaan vaan 70, suurin osa tuntuu 60-65 pyytävän :D tämä siis pääkaupunkiseutu alueella. ennen tätä rajojen sulkemista 50 oli perus hinta 160 grammasesta denssistä ja sitä itsekkin pyysin. Kun hinta yli 80 menee, kannattaa röökinpolttoakin kyllä miettiä vaihtoehtona.


Varsinais-Suomessa pyydetään max 75e. Oon huomannu että pääkaupunkiseudulla paljon halvempaa, mistäköhän johtuu?


Sanoisin, että pääkaupunkiseudulla enemmän myyjiä ja enemmän tarjontaa, kun varsinais-suomessa. paljon muuten varsinais-suomessa pyydettiin 160 gramman denssistä ennen rajojen sulkemista ? ns normaaliin aikaan siis?


8.4.20, 17:12
Jörg
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 10/19
Viestejä 17


Kirjoittaja: jonttutku
Kirjoittaja: Jörg
Kirjoittaja: jonttutku
Itse nähnyt parhaimmillaan vaan 70, suurin osa tuntuu 60-65 pyytävän :D tämä siis pääkaupunkiseutu alueella. ennen tätä rajojen sulkemista 50 oli perus hinta 160 grammasesta denssistä ja sitä itsekkin pyysin. Kun hinta yli 80 menee, kannattaa röökinpolttoakin kyllä miettiä vaihtoehtona.


Varsinais-Suomessa pyydetään max 75e. Oon huomannu että pääkaupunkiseudulla paljon halvempaa, mistäköhän johtuu?

Sanoisin, että pääkaupunkiseudulla enemmän myyjiä ja enemmän tarjontaa, kun varsinais-suomessa. paljon muuten varsinais-suomessa pyydettiin 160 gramman denssistä ennen rajojen sulkemista ? ns normaaliin aikaan siis?


50-55e. Mutta löytyi eräs manne joka myi 45e/torni kauheella tahdilla ja taisi satsi loppua juuri ennen rajojen sulkua. Mannen pelisilmä kohdillaan, haha.


8.4.20, 17:34
Dullehuuli
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 7/17
Viestejä 32


Täällä itärajalla Odens jo 80-90 e torni ja laatunuuskat 90-110 e. Onneksi on vielä 9 purkkia rapea jäljellä...

9.4.20, 15:18
Jepsus
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/20
Viestejä 1


Taitaa nuuskatukuillakin tulla aika hiljainen kuukausi. toivottavasti joku haaparannasta alkaa tekemään bisnestä ja lähettelemään Suomeen nuuskaa.

Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.