Keskustelu Yleistä keskustelua

Haaparantaan - Nuuskaaja

Haaparantaan

25.8.21, 11:06
Tiltfinland
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 3/20
Viestejä 34


Onkohan ld hinnoissa paljon eroa kauppojen välillä? Nuuskakairan tukku edelleen halvin?

25.8.21, 11:15
Ozzie
Aloittelija

Rekisteröitynyt 7/20
Viestejä 5


Onko tietoo Gottenbiten hinnoista? Esim Jakobssons melon, Xr etc.

25.8.21, 22:12
jälliturpa
Aloittelija

Rekisteröitynyt 8/21
Viestejä 2


XR gr strong Slim 33,90
jacobbson Melon 43,90
tänään kävin suosittelen gottebitteniä pesee kairan mennen tullen palvelussa, valikoimassa ja yleisessä fiiliksessä.
r-42 ei gottebitteniä saa joka on minun mielestäni hyvä asia muuten valikoima oli todella laaja.


26.8.21, 14:33
Ozzie
Aloittelija

Rekisteröitynyt 7/20
Viestejä 5


Kirjoittaja: jälliturpa
XR gr strong Slim 33,90
jacobbson Melon 43,90
tänään kävin suosittelen gottebitteniä pesee kairan mennen tullen palvelussa, valikoimassa ja yleisessä fiiliksessä.
r-42 ei gottebitteniä saa joka on minun mielestäni hyvä asia muuten valikoima oli todella laaja.


Kiitos vastauksesta:) viime kesänä kävin nuuskakenraalissa ja ajattelin nyt piipahtaa gottenbitenissä


26.8.21, 16:43
tonituomio
Aloittelija

Rekisteröitynyt 12/20
Viestejä 6


Kirjoittaja: Samppu
Löytyykö tuolta noita 4mg nuuskankorvikkeita ja mikähän niissä on hinta?


https://nikotiinipussit.com/

Tuolta itse tilailen. Eipä tarvi liikkua kotoota muutakun postiin.


28.8.21, 09:57
Tiltfinland
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 3/20
Viestejä 34


Huomenna haaparantaan! Käykö gottenbittenissakin eurot?

28.8.21, 20:30
jälliturpa
Aloittelija

Rekisteröitynyt 8/21
Viestejä 2


kyllähän siellä eurot käy. itse maksoin kortilla niin saa parhaan kurssin eurolle.

30.8.21, 16:40
Kyyllikki
Aloittelija

Rekisteröitynyt 8/21
Viestejä 1


Pitääkö toisesta rokotteesta olla 14pv ettei joudu testiin? Sain toisen rokotteen viime viikolla niin mietin että pitääkö tuo 14 päivää odotella ennen kuin lähtee haaparantaa kohti

1.9.21, 11:37
Kookos
Aloittelija

Rekisteröitynyt 2/21
Viestejä 5


Terve. Minkälainen tilanne hapiksen rajalla tällä hetkellä? Ilmeisesti ruotsin puolella ei tarkastella enää suomen puolelta tulijoita, mutta sitten kun palaa takaisin Suomeen ruotsista niin edellytetäänkö rajalla tikkutestiä vielä? T. Rokottamaton

2.9.21, 15:50
Tiltfinland
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 3/20
Viestejä 34


Juuri käytiin ja ruotsiin päin ei kysellä mitään ja Suomeen tultaessa kyselevät rokotustodistusta osan päivästä/tai satunnaisesti jos ei ole rokotusta niin korona testit otetaan. Yksi pistos riittää rajalla eikä tarvitse odottaa rokotuksen jälkeen 14 päivää

Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.