Keskustelu Yleistä keskustelua

Haaparantaan - Nuuskaaja

Haaparantaan

31.7.20, 02:42

NuuskaHakuri
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 6/18
Viestejä 37


Ihan vaan kysäsen varuilta et pääseekö normaalisti nuuskakaupoille ettei oo mitää sen erityisempää?

1.8.20, 01:08
Willy
Aloittelija

Rekisteröitynyt 7/19
Viestejä 4


Kirjoittaja: NuuskaHakuri
Ihan vaan kysäsen varuilta et pääseekö normaalisti nuuskakaupoille ettei oo mitää sen erityisempää?


Ruotsiin pääsi suoraan, ja takaisin tullessa kysyttiin paperit. (ajokortti) Ei mitään ihmeempää, mutta riski ylimääräisen tuomisesta vaan isompi.


2.8.20, 05:51
nuuskaja22
Aloittelija

Rekisteröitynyt 7/20
Viestejä 2


Onko kellään kokemusta ACE Superwhite nuuskasta ja saako kyseistä nuuskaa haaparannasta? Näyttäis olevan jotai tobacco free kamaa ja kuulin huhua että gotte bitenistä sais?

2.8.20, 11:47

Jarspa
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 8/19
Viestejä 31


Gottebittenin Facebook seinällä on ainakin tuore päivitys että Aceja tullu myyntiin. Kolmisen viikkoa sitten ei vielä osunut silmään, vaikka en juurikaan noita tupakattomia kyllä siellä edes silmäillyt. Muutaman purkin käyttäneenä voin sanoo, että ei oo mun juttu, ainakaan vielä.


Göteborgs rape
4.8.20, 19:10
Nuuskis95
Aloittelija

Rekisteröitynyt 8/20
Viestejä 1


Millaisissa hinnoisa esimerkiksi Denssi pyörii? Kauppojen välillä huimia eroja?

5.8.20, 00:38

Jarspa
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 8/19
Viestejä 31


Odens on kaiketi on 28 euron tuntumassa uusitun pakkaus kokonsa jälkeen.
Ja itse kun kävin muutama viikko sitten, niin kyllä puhutaan ihan euron kahden hinta erosta ainakin esim. Lungreenien ja Göteborgin rapen kohdalla. Lundgrensit siinä 28 euron hujakoilla ja tää uusi One sarjan Göteborgs rape ja xr göteborgs rape siinä 25 euron tuntumassa. Toki jotain tarjouksia voi olla ja kaiketi Kapteenit taitaa olla halvimpia Gottebittenissä, mutta taas puhutaan ihan eurosta kahdesta.



Göteborgs rape
13.8.20, 19:28
Nuuskaäijä
Aloittelija

Rekisteröitynyt 8/20
Viestejä 2


Hei, Haaparanta kiinnostelis mutta autolla en viitsisi lähteä. Katselin että oulusta pääsisi arkipäivänä Northbus bussilla 12:40 olisi Torniossa ja paluu olisi joko 14:10 tai 15:00. Tuo 1,5h lienee liian tiukka aikataulu kun kävellen liikenteessä.
Riittääkö tuo 2h 20min yhteen täsmäiskuun vaikka nuuskakairaan ja siihen päälle rajamuodollisuudet molempiin suuntiin?

Toinen vaihtoehto tietysti jäädä Tornioon yöksi mutta majoitusvaihtoehdot taitaa olla aika kortilla keskustan alueella.

Juna-bussi yhdistelmä ei myöskään vaikuta oikein toimivan sen paremmin.



22.8.20, 12:47
tuuskaaja
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 8/20
Viestejä 46


Oon menossa parin viikon päästä haaparantaan tietääks joku paljon on Odens cd 16gr, Siberia white dry ja Kapten Melon hinnat tolppina? Ja onko nytte mite iso riski jäädä kiinni ylimääräsen tuomisesta jos tuo joku 2-3laatikkoa?

23.8.20, 21:51

Ettanist
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 4/14
Viestejä 14


Kirjoittaja: Nuuskaäijä
Hei, Haaparanta kiinnostelis mutta autolla en viitsisi lähteä. Katselin että oulusta pääsisi arkipäivänä Northbus bussilla 12:40 olisi Torniossa ja paluu olisi joko 14:10 tai 15:00. Tuo 1,5h lienee liian tiukka aikataulu kun kävellen liikenteessä.
Riittääkö tuo 2h 20min yhteen täsmäiskuun vaikka nuuskakairaan ja siihen päälle rajamuodollisuudet molempiin suuntiin?

Hyvin kerkeää jos asema on se rajalla oleva. Ei siitä mene kuin maksimissaan 15 minuuttia kävellä suuntaansa. Itse menisin autolla kun semmoinen kerta käytettävissä, paljon nopeammin sujuu matka.


24.8.20, 10:17
snusmuikkunen1
Aloittelija

Rekisteröitynyt 8/20
Viestejä 1


Kirjoittaja: tuuskaaja
Oon menossa parin viikon päästä haaparantaan tietääks joku paljon on Odens cd 16gr, Siberia white dry ja Kapten Melon hinnat tolppina? Ja onko nytte mite iso riski jäädä kiinni ylimääräsen tuomisesta jos tuo joku 2-3laatikkoa?


Cd 16g oli lauantaina snusoutletissa 27,50€


Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.