Keskustelu Yleisesti nuuskasta

R42 nuuskat - Nuuskaaja

R42 nuuskat

4.4.18, 17:29
Backsy
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/18
Viestejä 5


Kokemuksia tästä merkistä? Kovin tuntuu olevan suosittua, mutta ei täällä ainakaan arvostelua löytynyt.

Hinta, nikotiinipitoisuus, määrät purkissa ym. kiinnostaa.


4.4.18, 22:43
idänmies
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 1/18
Viestejä 41


Kirjoittaja: Backsy
Kokemuksia tästä merkistä? Kovin tuntuu olevan suosittua, mutta ei täällä ainakaan arvostelua löytynyt.

Hinta, nikotiinipitoisuus, määrät purkissa ym. kiinnostaa.
Tässäpä vähän faktaa: 3 makua, Cool Mint, Green Mint ja Peppermint, löytyy. Swedish Match valmistaa. 16 pussia kiekossa ja 18,2mg niksaa pussi. Laivalla 20€ tolppa, Haaparannassa hieman vähemmän.

Mitä kokemukseen tulee, niin Cool Mint ja Green Mint ovat ihan jees makunsa suhteen, Peppermint taas on aika "terävähkö". Green Mint on ikäänkuin wintergreen, eli makeahko.

Valkosia ja kivan pehmoisia on pussit, mutta harmikseen ne on hiukan vajaita ja tästä taas seuraa hieman tyhjä tunne huulessa näitä käytettäessä.

Nikotiinia on reilusti, mut se ei iske samalla lailla silmille kuin esim Oden's extreme cold dry:ssa.

Kaikinpuolin iha jees tuote jos tykkää vahvemman sarjan tuotteista (itse en tykkää).


5.4.18, 09:06
Backsy
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/18
Viestejä 5


Kiitokset kattavasta vastauksesta. Kai tuota tolpan verran voisi testata.

5.6.18, 03:01
Wilsson1
Aloittelija

Rekisteröitynyt 6/18
Viestejä 1


Hyvää perus pussia.


6.7.18, 10:00

Nöpä
Nuuskajumala

Rekisteröitynyt 7/18
Viestejä 143


Itse kyllä tykkään tuosta Cool mintistä, mutta peppermintit joutui vaihtamaan kaverin kanssa kun muutaman pussin jälkeen meinasi laatta lentää. Liian hammastahnamaista. Green mint vielä kokeilematta.


General Extra Strong
31.7.18, 08:38
Vetysyanidi
Nuuskaaja

Rekisteröitynyt 9/16
Viestejä 24


R42 Peppermint otettu testiin. Peppermint on yllättävän jees tuote. Ei ainakaan minun makuun ole yhtään terävä, mutta on tämä aika raikkaan frosted tyylinen nuuska. Ei silti liian imelä. Pystyy aivan hyvin käyttämään useamman pussin päivässä. Valkoiset pussit on nättejä.

11.8.18, 13:46
XtraStrong
Aloittelija

Rekisteröitynyt 8/18
Viestejä 6


R42 Super Strong White -nuuskaa olen käyttänyt noin 15 kiekkoa. Ihan hirveää paskaa jota en enää ikinä suuhuni laita, olen mielummin ilman.
Maku on kissankusi. Pusseja kiekossa on 13kpl, nikotiinia on ihan riittävästi minun makuuni. Haaparannasta Nuuskakairan tukusta saa tolpan hintaan 11.50€ -john en koskenutkaan.. edellä mainituista syistä.


12.8.18, 21:30

Rödarööri
Ylijumala

Rekisteröitynyt 1/14
Viestejä 365


Makunsa kullakin mutta itse sanoisin että halpaa paskaa. Hirveän makuistakin IMO


Miksi mun pitiki valita näin huono nimi...
15.8.18, 13:36
taajuus
Aloittelija

Rekisteröitynyt 8/18
Viestejä 9


"Punaisen" maustamattoman sivu täältä puuttuu... Joten siitä.
Ihan positiivinen yllätys. Niksaa mukavasti astetta isompaan himoon, potkii sivistyneemmin kuin denssi. Ei vuoda liian nopeasti. Hinta-laatu suhde melko kohdillaan trokareilta, ennemmin tätä kuin denssiä. Yksi piste lähtee onnettomasta pakkauskoosta tälläkin, purkin pohja näkyy. Jos biittejä olisi edes pari-kolme lisää... Jos karsastaa "hammastahnanuuskia", R42 Super Strong White "red" on valinta tästä sarjasta.


2.9.18, 00:06
Pellegrino
Aloittelija

Rekisteröitynyt 4/15
Viestejä 8


Laadukkaampi ja terveellisempi vaihtoehto Odensille, jos vahvoista tykkää. Cool ja pepper pelittää mukavasti.

Rekisteröidy ja voit vastata tähän ketjuun.